Hvad skal man bare se i KBH? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.442 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

LMM

Hej alle Jeg har lige bestilt et weekend ophold i KBH og vil gerne nogle sjove ting, prøve noget hyggeligt, tage en masse billeder og spise god mad Har i nogle gode ideer ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

hekran

LMM skriver:

Hej alle Jeg har lige bestilt et weekend ophold i KBH og vil gerne nogle sjove ting, prøve noget hyggeligt, tage en masse billeder og spise god mad Har i nogle gode ideer ??

Jeg bor ikke i København, men umiddelbart ville jeg sige, at Tivoli og en kanalrundfart var et must Go tur!

Anmeld

14. marts 2012

FrkZier

LMM skriver:

en kanalrundtfart er altid en sikker vinder

Anmeld

14. marts 2012

Zafir

Det er godtnok svært... jeg sidder og tænker på, hvad mine ynglignsting er i kbh. Jeg har boet der i 23 år også flyttede jeg for 10 år siden... mmm. Men kommer jo stadig tit i kbh jo.

Men hvad er det, der lige er spændende for en 'udefra' hehe.

Altså jeg vil sige at kanalrundfart ALTID har været totalt ynglings fra min side. Når man lige var lidt stresset eller noget, så en tur med nettobådene for en tyver (koster sikkert lidt mere nu) også bare flade ud og blive sejlet rundt i kbh

Ellers så SIDEGADER til strøget. Det er tit meget mere spændende og hyggeligt end selve strøget...

Og en sjov ting, til frokost/aftensmad er sporvognen på gråbrødre torv. Det er ligesom en rigtig gammel sporvogn inden i også laver de hjemmelavede burgere. Det er super lex...

Det er også sjovt at køre med Metroen, hvis man ikke er vant til at være i kbh, Så det syntes jeg også du skulle prøve...

hvis jeg kommer i tanke om andet, så skal jegnok skrive det

Anmeld

14. marts 2012

sarahb

Tivoli-Kanalrundfart-Zoo (hvis der er børn med)- Frokost i Frederiksberg have med indsigt til dyrene i Zoo-Bakken-Gå tur i nyhavn-Tivoli hotel/Sticks n´sushi-wok baren- slæntre ned at gammel kongevej og se de skønne butikker- en tur i DGI byen.

Anmeld

14. marts 2012

Camulla

LMM skriver:

TIVOLI! Rundetårn, Nyhavn, Den Lille Havfrue, Christiansborg... Hmm, det er svært, der er mange ting!

Er født og opvokset i Kbh og har aldrig været på Kanalrundfart Men det er sikkert spændende!

Anmeld

14. marts 2012

Maja_4000

Nu bor jeg ikke i København , men er der da engang imellem

Tivoli , Bakken , Zoo , kanalrundfart , Runde Tårn , sidegaderne til strøget , Torvehallerne , Christiana

Anmeld

14. marts 2012

LMM

Det lyder bare dejligt vil rigtig gerne ud og sejle

Anmeld

14. marts 2012

LR85

Man skal enten spise frokost eller aftensmad på 'aamanns'

Det er et FANTASTISK mindre hyggeligt sted med virkelig lækre nordiske råvare. De er bare sindsygt gode til at sammensætte maden og det smager virkelig godt. 

De har både en smørrebrødsdel og en restaurantdel, begge steder er top kvalitet. 

Tjek aamanns på google evt. Kan ikke huske deres hjemmeside. 

Ligger 10 gang fra nørreport  

Anmeld

19. marts 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Området omkring dronning Louises bro, blågårdsgade, Sankt hans torv og de små sidegader deromkring Masser af specialbutikker, cafeer og god mulighed for at glo på mennesker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.