Kan jeg allerede være gravid igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2012

Bak

Anonym skriver:

Lige en lille update - testene bliver mere og mere positive. Ringede til lægen i dag og hun sagde, at hun ville indtil videre tage det for gode varer. Har fået en tid til undersøgelse lige efter påske. Så kan jeg altid ringe og afbestille hvis testene lige pludselig skulle blive negative. Det er godt nok vildt hvis det er tilfældet at jeg skulle være så heldig at være gravid så hurtigt igen!

Tillykke De ser da godt nok fint positive ud! for at det går godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

Tona

Anonym skriver:

Jo det er der selvfølgelig en chance for. Men jeg tog en test for 1 uges tid siden, som var bragende negativ.....  

Det kunne godt være gamle hormoner i kroppen, men hvis du har taget en negativ test for en uge siden ville jeg nu nok mene at du har en helt reel chance for at være gravid igen  Håber det bedste for dig 

Jeg ville få fat i lægen og bede om yderligere udredning i form af blodprøve eller scanning eller noget

Anmeld

16. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg fører lige de nyeste billeder med om på side 2...

Tør stadig ikke helt og håbe på den er der. Jeg har en aftale med min gynækolog om at jeg må komme til tryghedsscanning uge 7, når jeg er gravid igen, så skal helt sikkert bestille en tid hvis testene stadig er positive i næste uge.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.