Kan jeg allerede være gravid igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.338 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

Anonym trådstarter

Efter en SA d. 10. februar, regnede jeg med at der ville gå lidt tid inden jeg igen ville stå med en positiv test. Jeg havde lidt pletblødninger d. 7-10. marts (måske mens? måske implantation?). Har ikke haft ømme dutter, men kun lidt kløe/ prikken ind i mellem og har haft øget træthed... så ikke så mange symptomer. Ved sidste graviditet havde jeg ømme dutter næsten med det samme.

Tog en test i morges og forventede egentlig at den ville være negativ, men allerede efter et minut kom, hvad jeg synes ligner en svag streg! Hvad siger I? Kan jeg allerede være gravid igen? Hvis jeg er, behøver symptomerne så ikke ligne dem fra første graviditet?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Efter en SA d. 10. februar, regnede jeg med at der ville gå lidt tid inden jeg igen ville stå med en positiv test. Jeg havde lidt pletblødninger d. 7-10. marts (måske mens? måske implantation?). Har ikke haft ømme dutter, men kun lidt kløe/ prikken ind i mellem og har haft øget træthed... så ikke så mange symptomer. Ved sidste graviditet havde jeg ømme dutter næsten med det samme.

Tog en test i morges og forventede egentlig at den ville være negativ, men allerede efter et minut kom, hvad jeg synes ligner en svag streg! Hvad siger I? Kan jeg allerede være gravid igen? Hvis jeg er, behøver symptomerne så ikke ligne dem fra første graviditet?

der er også en chance for det er gamle hormoner der stadig er i kroppen,  nu det ikke er så længe siden /:

Anmeld

14. marts 2012

Anonym trådstarter

Jo det er der selvfølgelig en chance for. Men jeg tog en test for 1 uges tid siden, som var bragende negativ.....  

Anmeld

14. marts 2012

M.O.A.R.

Jeg ville vente en uges tid og prøve igen.. Hvis stregen bliver rigtig tydelig, så den god nok..

Jeg havde SA første gang jeg var gravid (maj 2009) og i august testede jeg positiv igen.. 

Det er ikke umuligt, men lad være med at sigte for højt lige nu, håber på det bedste 

Anmeld

14. marts 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Vil heller ikke håbe for meget, det har jeg lært af min SA. Man bliver bare så ked af det, når det ikke lykkes. Så jeg tager den helt med ro og prøver at teste om nogle dage igen. Så må vi se. What happens, happens.

Anmeld

14. marts 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Jo det er der selvfølgelig en chance for. Men jeg tog en test for 1 uges tid siden, som var bragende negativ.....  

hvis du allerede har haft en test der var negativ, så vil jeg bestemt mene du er gravid på ny

Anmeld

14. marts 2012

Muffinmus

jeg testede positivt 4 dage før forventet mens, og som din...positiv. Troede ikke helt på det for havde jo ikke engang haft mens, men fik æl ca 3 uger efter min sa dengang og ja, 10 dage efter æl stod jeg så med en positiv test og lillesøster i maven.-)

Anmeld

15. marts 2012

Anonym trådstarter

Maria- det var da en dejlig positiv historie du fortæller! Ville ikke have noget imod hvis det samme gør sig gældende her. Er jo lidt testoman, så kunne ikke dy mig og testede igen her i morges - stregen er lidt tydeligere i dag. Jeg tester igen over de næste dage og så må vi se om de bare blive mere og mere positive  

Anmeld

15. marts 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

jeg kan godt svagt ane en streg, men ville nok i forhold til tidlider graviditet vente nogle dage måske en uge og teste igen så du er sikker på om det er homonerne fra sidste graviditet eller fra nu graviditet..

vil så os lige sige at det tog min søster 3 uger at blive gravid første gang de prøvede så det kan til tiden gå hurtigt..

Anmeld

16. marts 2012

Anonym trådstarter

Lige en lille update - testene bliver mere og mere positive. Ringede til lægen i dag og hun sagde, at hun ville indtil videre tage det for gode varer. Har fået en tid til undersøgelse lige efter påske. Så kan jeg altid ringe og afbestille hvis testene lige pludselig skulle blive negative. Det er godt nok vildt hvis det er tilfældet at jeg skulle være så heldig at være gravid så hurtigt igen!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.