Ondt i fingrene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.913 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

grøn · ært

Jeg er i 31+ og har de sidste par uger haft simpelthen så ondt i mine fingre.. Mine blodåre popper ret meget frem og jeg synes da også fingrene ser mere "pølse-agtige" ud...

Er der noget man kan gøre for at lindre smerterne lidt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

hekran

grøn · ært skriver:

Jeg er i 31+ og har de sidste par uger haft simpelthen så ondt i mine fingre.. Mine blodåre popper ret meget frem og jeg synes da også fingrene ser mere "pølse-agtige" ud...

Det lyder slet ikke rart - og specielt ikke, når du stadig har nogle uger tilbage!

Jeg har desværre ingen erfaring eller råd det angående, men det kan være, der er andre søde kvinder, der lige kan bruge nogle minutter på dit spørgsmål, så vi får vi den lige oppet for dig!

Håber du får lidt hjælp!

Anmeld

14. marts 2012

grøn · ært

Marita skriver:

Det lyder slet ikke rart - og specielt ikke, når du stadig har nogle uger tilbage!

Jeg har desværre ingen erfaring eller råd det angående, men det kan være, der er andre søde kvinder, der lige kan bruge nogle minutter på dit spørgsmål, så vi får vi den lige oppet for dig!

Håber du får lidt hjælp!

Ej, tusinde tak!!! 

Det er slet ikke rart nej.. Piv - og jeg har ellers været igang med et håndsyet sekskanttæppe (til baby'en), men avav... Det gør simpelthen for ondt at sidde med den lille nål og sy. Og jeg vil jo så gerne have det færdigt, inden den lille kommer! 

Anmeld

14. marts 2012

hekran

grøn · ært skriver:

Ej, tusinde tak!!! 

Det er slet ikke rart nej.. Piv - og jeg har ellers været igang med et håndsyet sekskanttæppe (til baby'en), men avav... Det gør simpelthen for ondt at sidde med den lille nål og sy. Og jeg vil jo så gerne have det færdigt, inden den lille kommer! 

Aaaaav, du er da ikke helt klog i knolden at sidde der med pølsefinge og nåle Det er da jernvilje!

Har du prøvet at snakke med din jordemor/læge?

Anmeld

14. marts 2012

Kruse90

grøn · ært skriver:

Sådan har jeg det også, og det kan bare gør så frygtelig ondt.

Jeg har det om morgen og så når min krop lige kommer igang forsvinder det lidt igen. Jeg tror det er lidt vand i fingrene.

Kram

Anmeld

14. marts 2012

årgang84

Profilbillede for årgang84

uha et kendt problem også her.

alm fingergymnastik. har været godt her. men det bedste er når jeg har været i vandet.

gik til svøm for gravid. det hjælper lidt på væsken. kan tydeligt mærke når jeg ikke har været afsted. vandet fungere lidt som en støttestrømpe så øvelserne syntes at have dobbelt effekt på mig. fingre såvel som ben/fødder. kan klart anbefales.

fået fortalt det med ømhed kommer fra væske. hvilket jeg har i hele kroppen big time. men ikke elefantfødder. det hele er bare hævet. hvis du døjer meget med væske i kroppen kan man få akupunktur for dette.

Anmeld

14. marts 2012

grøn · ært

Marita skriver:

Aaaaav, du er da ikke helt klog i knolden at sidde der med pølsefinge og nåle Det er da jernvilje!

Har du prøvet at snakke med din jordemor/læge?

hahahah  Eller bare dumhed? 

Jeg skal til mit sidste lægebesøg på mandag og tænker at spørge der, hvis jeg ikke hører fra nogle kloge kvinder på området herinde inden. Men lige nu er der bare laang tid til mandag >< 

Anmeld

14. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Prøv at bruge en lille træning bold, til at lave lidt pumpe øvelser med. Syntes det lyder lidt som om du måske har fået vand i hænderne! Og hvis du bruger en lille bold, svare det lidt til at lave venepumpe øvelser! Håber det går i sig selv igen og ellers å snak med lægen om det. Vh stine

Anmeld

14. marts 2012

cennona

grøn · ært skriver:

Det kan være, du har fået ekstra vand i kroppen - eller hvad det hedder. Det er meget normalt i løbet af graviditeten og især i slutningen. Nu ved jeg ikke, om det er det, men min jordemoder fortalte mig, at man kunne sidde med en tyk elastik rundt om de yderste led på fingrene og så skulle man sprede fingrene og samle dem igen. Giver det mening? På den måde kunne man få gang i noget cirkulations-halløj, så vandet i hænderne forsvandt. Det hjalp i hvert fald på mig, og jeg gjorde det bare, når jeg syntes, at nu var mine fingre blevet lidt for pølseagtige. Måske det var værd at prøve?

Anmeld

14. marts 2012

Kløver

Kunne godt lyde som vand i fingrene, har det selv. Venepumpeøvelser og massage kan hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.