hvordan??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

sarahb

Det er som om når man føder så får man alle disse egenskaber.
Jeg var også bekymret over om man nu vidste hvorfor de græd osv osv
Men det var som om man lige blev proppet med en masse baby insider viden inden man tog hjem fra hospitalet uden at man selv viste det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

L&V

1234567890 skriver:

okay.. havde haabet paa man kunne lave en plan... meeeen maaske ikke saa let men tak for din hjaelp, og jeg siger til hvis der er mere... mange tak

Det tror jeg er rigtig svært og især i starten men hvis man gør det på barnets premisser så kommer der en rytme helt automatisk, efter 3uger ku jeg sige hva der skete på klokslet næsten

Anmeld

14. marts 2012

Stéphanie

1234567890 skriver:

puhaaa... okay skal nok proeve at blive lidt roligere.. hihii... tak for dit svar

Jeg kan godt selv huske hvordan det var da jeg ventede min den første, stressede også fuldstændig rundt indtil der var en der sagde nogenlunde de samme ord til mig. 

Prøv og nyd den tid du er i lige nu, den er fantastisk! Og du skal tids nok få masser af bekymringer 

Anmeld

14. marts 2012

Nattøs

Månsson skriver:

Ja ligepræcis, det handler jo os om interesse fra barnets side og det tror jeg ik er anderledes for børn end voksne, nogle vil lære at være gode motorisk andre vil snakke osv.. Min datter er 5 snart 6 måneder og kan ik forstå hvorfor hun ik kab gå, hvis man holder hende op cykler benene rundt he he det huer ikke mit pædagog hjerte

Ja det er simpelthen så meget for dårligt

Anmeld

14. marts 2012

Muffinmus

hi hi, du læser jo dit barn:-)

Der står en masse om babyer, mad og søvn i bøgerne,men det bedste man kan gøre som mor er jo at "lytte" til sit barn. Meget hurtigt kan du nemt se hvornår de er sultne, har en slatten ble eller er trætte:-)Man tror ikke det er så nemt at læse en baby når man ikke har en, men det er det faktisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.