hvordan??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

Gravid2012

jeg er allerede stresset fra nu af... og er kun 7 uger henne....

Men hvordan laerte i hvornaar jeres barn skulle spise... hvor mange gange om dagen... og hvornaar baby skal sove.. og alle saadan nogen ting... laeste i en bog? laeste i paa internettet ..? spurgte i bare frem??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

L&V

1234567890 skriver:

Men hvordan laerte i hvornaar jeres barn skulle spise... hvor mange gange om dagen... og hvornaar baby skal sove.. og alle saadan nogen ting... laeste i en bog? laeste i paa internettet ..? spurgte i bare frem??

jeg kiggede og lyttede til min datter, lærte hendes signaler.. vi har været meget frie herhjemme mht det hele. i starten fik hun lov at amme når hun havde lyst om det så kun var 20min siden sidst hvor andre konsekvent siger hvert 3. time.. tror ik man kan læse sig til de da børn er forskellige. spørg endelig hvis der er mere du vil vide

Anmeld

14. marts 2012

Nattøs

Månsson skriver:

jeg kiggede og lyttede til min datter, lærte hendes signaler.. vi har været meget frie herhjemme mht det hele. i starten fik hun lov at amme når hun havde lyst om det så kun var 20min siden sidst hvor andre konsekvent siger hvert 3. time.. tror ik man kan læse sig til de da børn er forskellige. spørg endelig hvis der er mere du vil vide

Jeg vil give dig ret tror alle børn er forskellige. Det bliver også mit første barn og er nu 21+6, jeg lytter og snakker med familie og venner, plus hvad jeg høre her inde.  har heldigvis en kæreste som er far i forevejen, så han kan også vejlede mig.

Tror det eneste man kan læse sig frem til, er at vide hvornår barnet normalt skal kunne de forskellige ting.

Anmeld

14. marts 2012

Stéphanie

1234567890 skriver:

Tag lige en dyyyyyb indånding og pust ud igen.  Bare rolig søde dig, det lærer du sammen med baby. Og baby siger selv til. Når h*n græder, finder du hurtigt ud af hvad h*n har brug for, du har altid en sp du kan spørge hvis du er tvivl, og su bliver ikke sendt hjem fra sygehuset hvis du bare slet ikke er tryg ved det. Og instinktet slår altså til med det samme 

Så nyd du nu bare din graviditet, og hvis det kan hjælpe dig så smut en tur på biblioteket og lån en bog om baby, det kan ske du bliver mere rolig af det 

Anmeld

14. marts 2012

Kay

da jeg var nede hos lægen og få lavet vandre journal fik jeg en bog med til førstegangs gravide... tror man får den ved de fleste læger... det er ialtfald det jeg har hørt fra flere

der står i bogen at det er en opslagsbog og man ikke behøver læse det hele... jeg er så en af dem der læser på toilettet så jeg har min liggende der... fik den i 9+ og er nu 19 + og har læst næsten hele bogen fra ende til anden...

der er en del om at være gravid, så er der en del om fødsel og så er der en del om livet med baby....

det er en rigtig god bog... og den har givet mig svar på rigtig mange af mine spørgsmål også spørgsmål jeg ikke viste jeg havde endnu

bare rolig... du har massere tid til at læse en masse... ingen grund til at stresse

Anmeld

14. marts 2012

L&V

Nattøs skriver:

Jeg vil give dig ret tror alle børn er forskellige. Det bliver også mit første barn og er nu 21+6, jeg lytter og snakker med familie og venner, plus hvad jeg høre her inde.  har heldigvis en kæreste som er far i forevejen, så han kan også vejlede mig.

Tror det eneste man kan læse sig frem til, er at vide hvornår barnet normalt skal kunne de forskellige ting.

Ja og det tror jeg ikke engang man kan bruge til det store for man kan bare ik være go til alt og følge en formel på den måde.. i min verden i hvertfald

Anmeld

14. marts 2012

Nattøs

Månsson skriver:

Ja og det tror jeg ikke engang man kan bruge til det store for man kan bare ik være go til alt og følge en formel på den måde.. i min verden i hvertfald

nej ingen børn er ens  tror bare man må se og opleve sit barn, og se hvor hurtigt og nemt den er til at lære

Anmeld

14. marts 2012

L&V

Nattøs skriver:

nej ingen børn er ens  tror bare man må se og opleve sit barn, og se hvor hurtigt og nemt den er til at lære

Ja ligepræcis, det handler jo os om interesse fra barnets side og det tror jeg ik er anderledes for børn end voksne, nogle vil lære at være gode motorisk andre vil snakke osv.. Min datter er 5 snart 6 måneder og kan ik forstå hvorfor hun ik kab gå, hvis man holder hende op cykler benene rundt he he det huer ikke mit pædagog hjerte

Anmeld

14. marts 2012

Gravid2012

Månsson skriver:

okay.. havde haabet paa man kunne lave en plan... meeeen maaske ikke saa let men tak for din hjaelp, og jeg siger til hvis der er mere... mange tak

Anmeld

14. marts 2012

Gravid2012

Stéphanie skriver:

Tag lige en dyyyyyb indånding og pust ud igen.  Bare rolig søde dig, det lærer du sammen med baby. Og baby siger selv til. Når h*n græder, finder du hurtigt ud af hvad h*n har brug for, du har altid en sp du kan spørge hvis du er tvivl, og su bliver ikke sendt hjem fra sygehuset hvis du bare slet ikke er tryg ved det. Og instinktet slår altså til med det samme 

Så nyd du nu bare din graviditet, og hvis det kan hjælpe dig så smut en tur på biblioteket og lån en bog om baby, det kan ske du bliver mere rolig af det 

puhaaa... okay skal nok proeve at blive lidt roligere.. hihii... tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.