Anonym skriver:
Hej piger. Jeg er ikke sikker på om jeg har placeret tråden det rigtige sted. For prøver ikke som sådan at blive gravid.
Men here goes: Jeg havde sidste første mens dag d 29 januar. Og føler hele tiden jeg skal tisse eller at min mens er kommet. Præcis som da jeg var gravid med vores søn ..
Men jeg tør ikke rigtig at teste. For hvad gør jeg hvis det viser sig den er positiv. Jeg går pt ledig og om knap et år har jeg opbrugt min dagpenge tid. Og jeg ved jo at hvis jeg er gravid så får jeg da slet ikke arbejde. Men på den anden side så ville jeg ALDRIG kunne få mig selv til at få foretaget en abort for jeg ved at uanset hvad så vil vi elske en baby og en sådan vil være velkommen i vores familie. Men men men. Snak om dårlig timing.
Hmm.. Nå ville ikke så meget med denne tråd andet en at få det ud.. 
Hvis du er sikker på, at du uanset ikke skal tage abort, ja men så er der jo ikke noget at spekulere på. Jo før du tester, jo længere forberedelsestid får du, før babyen kommer, hvis du faktisk er gravid.
Det er jo også mere nervepirrende og foruroligende ikke at vide. Hvis du først har et klart ja eller nej, så ved du, hvad du har at holde dig til.
Så hop i det og tag testen. 
Anmeld