Kan man bruge farvebomber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

MissBee

wamse skriver:

Altså jeg røg, farvede hår, brugte creme med alverdens tilsætningsstoffer under mine 2 første graviditeter, så det var ikke min pointe

Min pointe er, at hvis du ikke farver dit hår nu fordi du er gravid, så mister det jo lidt formålet ved at bruge farvebomber 

Jeg bruger selv Revlon's farvebomber nu, senest i går aftes, og farven er jo meget kraftig.

Så misforstod jeg  beklager !

Jeg har ikke brugt dem men har 2 veninder der brugte dem og de fik de flotteste farver af det, men hver 14 dag er måske lige lovlig meget hvis man er gravid og el ammer...

Gider bare ikke være blondt mere... er oprindelig næsten sort så det ses meget hurtigt... men har kun fået lavet striber en gang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

MissBee

Frk Mig skriver:

det holder hvis en 14 dage ..

det er jo ret kort tid... iforhold til hvor mange gange man så skulle farve det...

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

MissBee skriver:

Er det ok at bruge farvebomber som gravid????  

Min personlige mening er NEJ.. Tror ikke på at det er bedre for baby end alm. farvning.

Anmeld

14. marts 2012

MissBee

Mom In The Making skriver:

Min personlige mening er NEJ.. Tror ikke på at det er bedre for baby end alm. farvning.

Så det er ikke fordi du ved noget om det  Bare din mening

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

MissBee skriver:

Så det er ikke fordi du ved noget om det  Bare din mening

Næh, men jeg kan da lynhurtigt google indholdet i sådan en stodder og tjekke det.?;D

Kan ikke se hvordan farve på nogen måde (bombe, henna, alm. farve) kan være godt for baby. Der skal jo være noget heftigt stads i det for at det kan sidde fast.

Anmeld

14. marts 2012

MissBee

Mom In The Making skriver:

Næh, men jeg kan da lynhurtigt google indholdet i sådan en stodder og tjekke det.?;D

Kan ikke se hvordan farve på nogen måde (bombe, henna, alm. farve) kan være godt for baby. Der skal jo være noget heftigt stads i det for at det kan sidde fast.

Det er jo ikke farve men pigmenter ligesom i makeup... så er slet ikke sikker på at det kan optages gennem huden

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

MissBee skriver:

Det er jo ikke farve men pigmenter ligesom i makeup... så er slet ikke sikker på at det kan optages gennem huden

Vi kan da ordkløve hele dagen på den her måde. Farve eller pigmenter.. same same, but different.. makeup er heller ikke godt under graviditeten..  orker næsten ikke at google det, hvorfor prøver du ikke selv? så kan du da finde ud af det 100 %..

Hvis du bare vil have et  for at gøre det.. så her 

Men jeg ville ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.