Kan man bruge farvebomber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

MissBee

Frk Mig skriver:

Jeg fik ok for det da det mere eller mindre kun er en hår kur ..

Hvem sagde ok for det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Frk Mig

MissBee skriver:

Hvem sagde ok for det???

Det gjorde min læge .. Men kan se der er en anden der fraråder det .. Men må indrømme at jeg brugte det et par gang imens jeg var gravid da vi skulle i byen .. 

Anmeld

14. marts 2012

Ma-lu

MissBee skriver:

En slags hårfarve men det er mere ala balsam som genopfrisker din farve.. skal kun sidde i 3 min  søg på google så kommer de frem

Thi hi.. Jeg har misforstået dig.!! 

Jeg troede det var farvebomber til tøjet.. For det havde jeg lige købt.. 

Hmm, jeg plejer også at bruger revlons farvebomber til håret, kender ik andre end dem.!! 

Har en helt ny liggende, ihj jeg overvejer også .!! Mit hår er så kedeligt for tiden, og har en skrig orange liggende... 

Læste lige på den, der står selvfølgelig ik nogen om gravid.. Men der står at røde er meget kraftige så hvis de kommer på hud eller hovedbund, skyl straks og vask med shampoo.!!!

Så hvis det så 'giftigt' ville jeg nok ik bruge rød i graviditeten.. 

Men ja, jeg ville ikke tro det skadede, MEN aner det ikke.!

Anmeld

14. marts 2012

Ma-lu

MissBee skriver:

En slags hårfarve men det er mere ala balsam som genopfrisker din farve.. skal kun sidde i 3 min  søg på google så kommer de frem

Hmm, jeg plejer også at bruger revlons farvebomber til håret, kender ik andre end dem.!! 

Har en helt ny liggende, ihj jeg overvejer også .!! Mit hår er så kedeligt for tiden, og har en skrig orange liggende... 

Læste lige på den, der står selvfølgelig ik nogen om gravid.. Men der står at røde er meget kraftige så hvis de kommer på hud eller hovedbund, skyl straks og vask med shampoo.!!!

Anmeld

14. marts 2012

MissBee

Ma-lu skriver:

Hahaha  ja det er ikke helt det samme

Men ja jeg ved ikke om jeg skal spørge en frisør da jeg ikke er sikker på hvor meget viden de egentlig har om deres produkter... Mange frisører mener jo også alm farve er ok...

Ja det lyder lidt voldsomt men mon ikke det er pga de røde pigmenter som efterlader sporfarve?

Anmeld

14. marts 2012

MissBee

Frk Mig skriver:

Det gjorde min læge .. Men kan se der er en anden der fraråder det .. Men må indrømme at jeg brugte det et par gang imens jeg var gravid da vi skulle i byen .. 

Hvor lang tid holder farven da??

Anmeld

14. marts 2012

wamse

Nu er jeg jo ikke gravid, meeen har da været det 

Men for mig så fjerner det sgu lidt fidusen i at man vil beskytte sit barn så meget som muligt, hvis man bruger de farvebomber. For det ligger lidt i sagens natur og navnet på produktet farveBOMBER, at der er en høj indhold af farve.

Så hvis jeg var gravid, og i forvejen ikke farvede mit hår under graviditeten, så ville jeg heller ikke bruge farvebomber

Anmeld

14. marts 2012

MissBee

wamse skriver:

Nu er jeg jo ikke gravid, meeen har da været det 

Men for mig så fjerner det sgu lidt fidusen i at man vil beskytte sit barn så meget som muligt, hvis man bruger de farvebomber. For det ligger lidt i sagens natur og navnet på produktet farveBOMBER, at der er en høj indhold af farve.

Så hvis jeg var gravid, og i forvejen ikke farvede mit hår under graviditeten, så ville jeg heller ikke bruge farvebomber

Jeg forstår godt hvor du kommer fra men det er ikke meningen det skal blive en debat for/imod hårfarvning

Anmeld

14. marts 2012

wamse

MissBee skriver:

Jeg forstår godt hvor du kommer fra men det er ikke meningen det skal blive en debat for/imod hårfarvning

Altså jeg røg, farvede hår, brugte creme med alverdens tilsætningsstoffer under mine 2 første graviditeter, så det var ikke min pointe

Min pointe er, at hvis du ikke farver dit hår nu fordi du er gravid, så mister det jo lidt formålet ved at bruge farvebomber 

Jeg bruger selv Revlon's farvebomber nu, senest i går aftes, og farven er jo meget kraftig.

Anmeld

14. marts 2012

Frk Mig

MissBee skriver:

Hvor lang tid holder farven da??

det holder hvis en 14 dage ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.