Feber :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2009

Mormilla

Sanne skriver:

Hvis vi boede lidt tætter på hinanden ville jeg gerne tage ham om natten, for jeg vågner osse helt tiden... jeg skal bare tisse eller vendes og når jeg så er vågnet falder jeg ikke sådan lige i søvn igen...

Håber han får det bedre i løbet af dagen i dag.

Mange tak!!! Det er da træls for dig!!! Håber at det snart stopper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2009

Mormilla

WHAT?

Den bemærkning mente du vel ikke alvorligt...

Jeg forstod nu fint den med at understrege at knægten fik nok væske.

Well, til spørgeren, så kan det give meget luft i maven fordi han måske ikke tygger så godt nu hvor han med garanti har ondt i gummerne.
Det med de tænder er altså lidt et mysterium, nogle bliver syge, andre ikke, nogen påstår man ikke bliver syg, andre at man gør, men min erfaring har ihvertfald vist at det kan have stor indflydelse på de små stakler.
Har selv en datter som har problemer med det, så jeg kan godt forstå din frustration.

pøj pøj med den bette.

Tak fordi du forstod mig!!!

Ja de kan gøre meget de tænder!!!
Det kan godt være at det er fordi han ikke tygger så godt lige nu. Men han har jo heller ikke spist så meget i går som han plejer.

Anmeld

1. april 2009

Mormilla

Chritinap skriver:

OMG.

Mange tak

Anmeld

1. april 2009

Kvindemin

Mormilla skriver:

Mange tak dem har jeg os brug for i dag, til at holde mig vågen!!! Han har vågnet hver 20 min og sat sig op i vores seng. Men har kunne få ham til at falde i søvn hurtigt igen.

Åh det er synd for lille mus, han ved jo ikke hvad han skal gøre af sig selv.
Husker godt dette fra Celina.
Kan du ikke give ham noget panodil for at falde ordentligt til ro, og få sin nattesøvn?

Knuser

Anmeld

1. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

Mormilla skriver:

Min søn på snart 11 mån har 39,3 i feber. Han har meget luft i maven. Han prutter og bøvser hele tiden Når han laver stort, lugter det meget!!!
Han er ved at få flere tænder, men synes bare ikke at han skal ha det sådan når han får tænder!!!
Han har ikke spist så godt i dag, men har da fået noget i ham.
Nogen som ved hvad det kan være???

jeg havde fået det tjekket hos lægen, der er en virus i omløb.... min lille dreng har lige været indlagt, det var dog ikk lige det, men jeg fik afvide at der var virus i omløb. god bedring med den lille bebs...

Anmeld

1. april 2009

Mormilla

Chritinap skriver:

Åh det er synd for lille mus, han ved jo ikke hvad han skal gøre af sig selv.
Husker godt dette fra Celina.
Kan du ikke give ham noget panodil for at falde ordentligt til ro, og få sin nattesøvn?

Knuser

Det får han i nat hvis det bliver det samme!!!

Anmeld

1. april 2009

Mormilla

karina22 skriver:

jeg havde fået det tjekket hos lægen, der er en virus i omløb.... min lille dreng har lige været indlagt, det var dog ikk lige det, men jeg fik afvide at der var virus i omløb. god bedring med den lille bebs...

okay tak skal du ha
Han`s feber er kun 38,6 lige nu Håber at det forsætter sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.