Feber :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2009

charlottekri

jeg synes også at det lyder til at være meget høj feber hvis det bare er tænder der driller, men som en anden skriver, så er børn jo ikke ens...
Hvis det fortsætter til i morgen ville jeg klart tage til lægen med ham, for en sikkerheds skyld!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2009

Kvindemin

- skriver:

Slap dog af.....

OMG.

Anmeld

31. marts 2009

Kvindemin

Mormilla skriver:

Min søn på snart 11 mån har 39,3 i feber. Han har meget luft i maven. Han prutter og bøvser hele tiden Når han laver stort, lugter det meget!!!
Han er ved at få flere tænder, men synes bare ikke at han skal ha det sådan når han får tænder!!!
Han har ikke spist så godt i dag, men har da fået noget i ham.
Nogen som ved hvad det kan være???

Hvor er det træls for jer.
Har ingen anelse.
Vil bare lægge en sød tanke.

Anmeld

31. marts 2009

pusling30

Mormilla skriver:

Min søn på snart 11 mån har 39,3 i feber. Han har meget luft i maven. Han prutter og bøvser hele tiden Når han laver stort, lugter det meget!!!
Han er ved at få flere tænder, men synes bare ikke at han skal ha det sådan når han får tænder!!!
Han har ikke spist så godt i dag, men har da fået noget i ham.
Nogen som ved hvad det kan være???

Min yngste søn Lukas, får feber og tynd mave og bliver forkølet, hver gang han får tænder, og hans afføring lugter fælt af bræk!
Mht den høje feber din søn har, så kan han jo samtidig have en virusinfektion nu hvor han også får tænder.
Knus og god bedring med ham

Anja

Anmeld

1. april 2009

Mormilla

Chritinap skriver:

Hvor er det træls for jer.
Har ingen anelse.
Vil bare lægge en sød tanke.

Mange tak dem har jeg os brug for i dag, til at holde mig vågen!!! Han har vågnet hver 20 min og sat sig op i vores seng. Men har kunne få ham til at falde i søvn hurtigt igen.

Anmeld

1. april 2009

Mormilla

Pusling30 skriver:

Min yngste søn Lukas, får feber og tynd mave og bliver forkølet, hver gang han får tænder, og hans afføring lugter fælt af bræk!
Mht den høje feber din søn har, så kan han jo samtidig have en virusinfektion nu hvor han også får tænder.
Knus og god bedring med ham

Anja

Ja det kan godt være er det er begge dele... Han var oppe på 39,6 i nat. Men her til morgen er den 38,6. Så håber den er ved at falde...

Anmeld

1. april 2009

Mormilla

charlottekri skriver:

jeg synes også at det lyder til at være meget høj feber hvis det bare er tænder der driller, men som en anden skriver, så er børn jo ikke ens...
Hvis det fortsætter til i morgen ville jeg klart tage til lægen med ham, for en sikkerheds skyld!!

Ja det synes jeg os at den er lidt høj til at det kan være tænder. Men man skal jo aldrig sige aldrig...
Har snakket med lægen og han siger at så længe at han er glad, så er det nok ikke så slemt. Men skulle bare komme ned hvis jeg ville. Men vil lige se hvordan dagen går...

Anmeld

1. april 2009

SaNiNa

Mormilla skriver:

Han har vågnet hver 20 min og sat sig op i vores seng. Men har kunne få ham til at falde i søvn hurtigt igen.

Hvis vi boede lidt tætter på hinanden ville jeg gerne tage ham om natten, for jeg vågner osse helt tiden... jeg skal bare tisse eller vendes og når jeg så er vågnet falder jeg ikke sådan lige i søvn igen...

Håber han får det bedre i løbet af dagen i dag.

Anmeld

1. april 2009

Mormilla

amc80 skriver:

måske luft i mave kun være drukke for hurtige???
eller hvis du er bekrymet angå ddet med luft vil jeg høre lægen/ sundhedplejen ad!( bare et forslag)
her få Ida ikke luft i maven pga tænder er bare megte pylder og sove ikke!
men bøne er jo ikke ense!

et råd få mig af!
med venlig hilsen
annmette

Ja den tanke havde jeg os. Men han får jo kun han`s godnat flaske og der får han bøvset meget...

Anmeld

1. april 2009

Mormilla

lene skriver:

at få tænder skulle ikke så gerne gi så høj en feber , det sagde vores læge dengang med min store søn da han fik tænder og havde feber. så det kan da være han har noget virus i kroppen, men hvis det blir ved så gå til lægen med ham
god bedring med ham
http://www.sairaslapsi.com/frame.cfm/cms/id=431/sprog=1/grp=2/menu=9/
kig evt her

Jeg er os ved at tro at det er en virus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.