Eftertænksom...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
9 svar
0 synes godt om
31. marts 2009

Monica

Ja, blev lidt eftertænksom da vi havde været til scanning... Men IKKE fordi der var 2 hoveder eller noget... Men bare på hvor hårdt det bliver at få 1 lille bebs - og tænkte på Line der fik 2 små bebser...

Men glæder mig da helt bestemt til at få en lille baby...

Moni 22+0 - som venter en lillebror... Men er fuldstændig blank mht drenge navne... Hva passer til Gustav....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2009

Nadi

Johannes
Emil
Oskar

Så gik jeg tør for navne...

Det skal da nok gå med en lille mere, du har jo prøvet det før og Gustav er trods alt rigtig stor nu og kan en masse selv.

Anmeld

31. marts 2009

heaven

hvad med viktor?

Jannie

Anmeld

31. marts 2009

linemus

Anders

Hm... synes alle drengenavne passer dertil. Her i byen er der to brødre i børnehaven, der hedder Gustav og Oliver. Ellers er det vel med at finde drengelisten frem og se på dem I kan lide. Har I ikke nogle fra sidste gang?

Ih, er du så langt henne?! Tiden flyver...

Anmeld

31. marts 2009

Loggidut

jaaaaa....Johannes som Nadi skriver, men igen slår jeg lige et slaw for Benjamin...elsker sgu det navn.

Ja ja, det med at føle sig lidt påhængt ved 2 unger, det kommer du til at leve med, for det er da hårdt job, no shit, men det kommer du da lige til at klare til UG +!

Anmeld

31. marts 2009

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

jaaaaa....Johannes som Nadi skriver, men igen slår jeg lige et slaw for Benjamin...elsker sgu det navn.

Ja ja, det med at føle sig lidt påhængt ved 2 unger, det kommer du til at leve med, for det er da hårdt job, no shit, men det kommer du da lige til at klare til UG +!

Benjamin den er jeg med på absolut dejligt navn...

Anmeld

31. marts 2009

Mikkelmusen

Johannes eller Johan passer godt til Gustav synes jeg...

Anmeld

31. marts 2009

Loggidut

Benjamin den er jeg med på absolut dejligt navn...

hæ hæ...så langt tænkte jeg ikke lige trold, men det er altså bare et flot navn!

begge mine nevøer hedder det til mellemnavn, så det er NO GO i vores familie...

men igen så ville jeg også kun havde tænkt på det navn i så fald at Tif havde været en dreng, det mine to store drenge hedder er lige som valgt totalt med hjertet, og mit tredie valg havde så været en Benjamin!

Anmeld

31. marts 2009

Tynen

Puha, hvor jeg kender det!!

Synes tiden flyver afsted og lige om lidt står man pludselig med hele 2 (TO!!!!!!!) stks. børn - Jeg ved slet, slet ikke hvad det er jeg har rodet mig ud i, og faktisk er det ikke altid at jeg tør tænke tanken til ende

Jeg GLÆDER mig til at se Blyb og bare det at have en nyfødt hos mig, men samtidig er det så vildt og skræmmende.
Jeg håber virkelig jeg tackler det bedre end første gang - Orker ikke at sidde og flæv´ i flere måneder efter

Ville bare sige at du ikke er den eneste der er lidt eftertænksom ved tanken

Anmeld

31. marts 2009

Juniors mor

Synes August er et fint navn, og det passer godt til Gustav

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.