Sunde lækkerier! Lad os hjælpe hinanden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.907 visninger
19 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

Vores kærlighedsbarn

Lad os hjælpe hinanden med alle de gode SUNDE lækrerier der findes! Jeg behøver virkeligt et boost til at slippe for chokolade og cola-afhængigheden.

Hvad spiser i når sukkertrængen melder sig?

Det jeg er kommet frem til indtil videre:

Rosiner,

tørrede bananer,

Er der andet med sådan en sød smag der kan tage det værste?

og hvad med drikkelse? findes der noget sund og sødt? 

Knus den lidt for tykke debatpige der gerne vil kunne passe sin bikini til sommer :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

TNBC

Debatpige skriver:

Lad os hjælpe hinanden med alle de gode SUNDE lækrerier der findes! Jeg behøver virkeligt et boost til at slippe for chokolade og cola-afhængigheden.

Rosiner,

tørrede bananer,

Knus den lidt for tykke debatpige der gerne vil kunne passe sin bikini til sommer :-(

jeg vil lige komme med noget italiensk, nu hvor jeg sidder i den del.. Jeg synes det smager super godt, det er godt nok friturestegt, men man kan vel stege det almindeligt.. 

http://www.overgangsalderen.net/forum/showthread.php?7286-Originale-italienske-opskrifter-som-er-nemme-at-g%E5-til...

Anmeld

13. marts 2012

Vores kærlighedsbarn

Yurie skriver:

jeg vil lige komme med noget italiensk, nu hvor jeg sidder i den del.. Jeg synes det smager super godt, det er godt nok friturestegt, men man kan vel stege det almindeligt.. 

http://www.overgangsalderen.net/forum/showthread.php?7286-Originale-italienske-opskrifter-som-er-nemme-at-g%E5-til...

Uh lyder lækkert! Men smager det godt uden friture tror du? 

Anmeld

13. marts 2012

vitapigen

Kigger lige med for jeg er også tør for ideer...

Spiser meget melon og rosiner, men der er meget frugtsukker i. Spiser også nødder, men det er sundt med få, men jeg kommer jo til at spise hele posen

Anmeld

13. marts 2012

Vores kærlighedsbarn

vitapigen skriver:

Kigger lige med for jeg er også tør for ideer...

Spiser meget melon og rosiner, men der er meget frugtsukker i. Spiser også nødder, men det er sundt med få, men jeg kommer jo til at spise hele posen

Kender følelsen når man først begynder på nødder kan man slet ikke stoppe igen.. Håber på nogle gode forslag 

Anmeld

13. marts 2012

vitapigen

Debatpige skriver:

Kender følelsen når man først begynder på nødder kan man slet ikke stoppe igen.. Håber på nogle gode forslag 

Hehe ja vi venter i spænding

Anmeld

13. marts 2012

TNBC

Debatpige skriver:

Uh lyder lækkert! Men smager det godt uden friture tror du? 

jeg ved det ik... men det er i det hele taget tror jeg heller ikke at det er så fedende, selvom at det friturestegt.. 

Anmeld

13. marts 2012

Mamalou

Vanille yoghurten fra Cheasy er god og lidt dessert agtigt - især med lidt blåbær

Anmeld

13. marts 2012

Mette-mor

Der findes utroligt mange gode opskrifter til sunde snacks. Personligt har jeg i øjeblikket hang til netmelon fyldt med hytteost og bær. Det smager bare så lækkert 

Anmeld

14. marts 2012

helle85

Debatpige skriver:

Rosiner,

tørrede bananer,

jeg ved at man kan lave is ved at skærer en banan halv over sætte en is pin i og dyppe den i chokolade og lægge den i fryseeren.

men følger lige med da jeg også mangler ideer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.