mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

Anonym trådstarter

piger. min menstruation startede d. 22 Februar.. & min blødning var stoppet onsdag d. 29 februar. Min cyklus er på 28 dage... Hvornår venter jeg mens igen? ja, mange tænker nok! hvorfor dælen spørg du 'o's sådan noget burde du selv vide.. Ja jeg er ikke god til uger/tal - så håber nogen kan hjælpe mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Kofoed.

21. marts, da februar kun er på 29 dage, der efter hedder det 18. april.

Anmeld

13. marts 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

21. marts, da februar kun er på 29 dage, der efter hedder det 18. april.

okey så er jeg helt forkert på den. Troed jeg var inde i 3 uge nu

Anmeld

13. marts 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

okey så er jeg helt forkert på den. Troed jeg var inde i 3 uge nu

Det er du da også næsten i morgen er det 3 uger/21 dage siden du sidst havde mens.

Anmeld

13. marts 2012

morbibi

Kofoed. skriver:

Det er du da også næsten i morgen er det 3 uger/21 dage siden du sidst havde mens.

Ej, hun er da 3 uger idag. Mens starter en tirsdag og idag er det præcis 3 uger siden

Anmeld

13. marts 2012

morbibi

Anonym skriver:

piger. min menstruation startede d. 22 Februar.. & min blødning var stoppet onsdag d. 29 februar. Min cyklus er på 28 dage... Hvornår venter jeg mens igen? ja, mange tænker nok! hvorfor dælen spørg du 'o's sådan noget burde du selv vide.. Ja jeg er ikke god til uger/tal - så håber nogen kan hjælpe mig.

Ifølge min kalender er det præcis 3 uger/21 dage siden idag. Så på tirsdag den 20/3 er der gået 28 dage siden sidste mens første dag

Anmeld

13. marts 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Ifølge min kalender er det præcis 3 uger/21 dage siden idag. Så på tirsdag den 20/3 er der gået 28 dage siden sidste mens første dag

Anmeld

13. marts 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

tusind tak

Anmeld

13. marts 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

tusind tak

Anmeld

14. marts 2012

Kofoed.

morbibi skriver:

Ej, hun er da 3 uger idag. Mens starter en tirsdag og idag er det præcis 3 uger siden

Nej den 22 februar og 21 marts et begge onsdage!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.