Endnu en tur i centeret.. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.052 visninger
18 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

An&Jo

Jaja, det er lykkedes mig at komme afsted igen idag, og jeg skal igen på torsdag også, og så tager vi da lige lørdag med..

Jeg var mega øm da vi gik igang, og det brændte da os lidt i brystmusklerne lige i starten, men det gik, og jeg glæder mig allerede nu til at jeg kan gå rundt i bikini til sommer, og føle mig lækker for første gang i 3 år..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Kofoed.

Uh ha. Du bliver jo lækker. Håber du klare alt den hård motion

Anmeld

13. marts 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Uh ha. Du bliver jo lækker. Håber du klare alt den hård motion

haha.. altså kroppen skal lige vænne sig til det igen, men er sikker på at det ikke varer længe inden den også kan følge med..

Indtil videre er det dog bare styrke træning, og så kommer konditionen ind senere, for kan ikke klare for mange "bump" i underlivet endnu.. Det fandt jeg ud af da jeg for første gang nogensinde valgte at løbe efter en bus.. er du gal en krampe jeg fik

Anmeld

13. marts 2012

Kofoed.

An&Jo skriver:

haha.. altså kroppen skal lige vænne sig til det igen, men er sikker på at det ikke varer længe inden den også kan følge med..

Indtil videre er det dog bare styrke træning, og så kommer konditionen ind senere, for kan ikke klare for mange "bump" i underlivet endnu.. Det fandt jeg ud af da jeg for første gang nogensinde valgte at løbe efter en bus.. er du gal en krampe jeg fik

Ja okay, normalt starter man med da med konditions træning eller husker jeg helt forkert? Altså kredsløbs.

Anmeld

13. marts 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Ja okay, normalt starter man med da med konditions træning eller husker jeg helt forkert? Altså kredsløbs.

Ja det gør man normalt, men jeg er nødt til at gøre det omvendt på grund af aborten.. jeg kan ikke klare de der bump som løb giver, og det er bestemt min foretrukne konditionstræning lige udover cross

Anmeld

13. marts 2012

Kofoed.

An&Jo skriver:

Ja det gør man normalt, men jeg er nødt til at gøre det omvendt på grund af aborten.. jeg kan ikke klare de der bump som løb giver, og det er bestemt min foretrukne konditionstræning lige udover cross

Når ja, det tager hårdt på underlivet, havde fuldstændig glemt det.

Anmeld

13. marts 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Når ja, det tager hårdt på underlivet, havde fuldstændig glemt det.

Jaa, så selvom jeg i hverdagen ikke har gener af det, så skal jeg stadig passe på hvad jeg begiver mig ud i.. og imorgen er det jo kun 14 dage siden..

Anmeld

14. marts 2012

Kofoed.

An&Jo skriver:

Jaa, så selvom jeg i hverdagen ikke har gener af det, så skal jeg stadig passe på hvad jeg begiver mig ud i.. og imorgen er det jo kun 14 dage siden..

Det jo det. Men det virker da til du har det lidt bedre i dag.

Anmeld

14. marts 2012

Kloster

An&Jo skriver:

Jaja, det er lykkedes mig at komme afsted igen idag, og jeg skal igen på torsdag også, og så tager vi da lige lørdag med..

Jeg var mega øm da vi gik igang, og det brændte da os lidt i brystmusklerne lige i starten, men det gik, og jeg glæder mig allerede nu til at jeg kan gå rundt i bikini til sommer, og føle mig lækker for første gang i 3 år..

Ja det er så fedt...

Er du medlem af tabergruppen på facebook? Der er vi en del der støtter hinanden koncentreret om vægttab, motion, kost osv.

Jeg er også en ihærdig bruger af vores lokale motionscenter. Er derhenne 3-5 gange om ugen. Ikke lige hårdt hver gang og jeg variere min træning.

Lige pt er jeg igang med det her program fra iForm: http://iform.dk/traening/traeningsprogrammer/bliv-hurtigere-paa-5-km-distancen_lock

Mit mål er at løbe 5 km på 30 min ell under. Ja også få en smækker lækker krop til sommer. Vil virkelig også gerne tabe mig, men det går sååå langsomt. Taber tit de samme kg igen og igen. Jeg er kommet i normal BMI også går det åbenbart langsomt for mig... Men jeg elsker træningen...

Anmeld

14. marts 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Det jo det. Men det virker da til du har det lidt bedre i dag.

Jeg har heldigvis flest gode dage, men de dårlige sniger sig desværre også ind.. :/
Den anden dag havde jeg vidst bare fået nok af det hele og ønskede at jeg ikke sad alene.. Og så er det jo rart at man kan få lidt kram herinde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.