(juni) Er i ved at være klar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2009

SaNiNa

RatsterZoo skriver:

Den med dåbskjolen har jeg også hørt, så hun kommer nok til at sove når vi går fra kirken og til der hvor festen skal være, så hun kan få den af når vi kommer derned

Lillemanden kommer heller ikke til at have den på hele dagen... Vi vil gerne have taget billeder efter kirken, og så kan han får den af når alle gæster osv. har taget de billeder de skal have taget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2009

SaNiNa

RatsterZoo skriver:

Barnevognen står også nede i gangen, overboens datter har også sin stående dernede

vi har ryddet ud i vores skur i dag så den kan komme derud og stå, det er godt nok et meget bøvlede sted, men eller skal den stå i kælderen hvor alle har deres cykler og om vi lige skal tager den 4 trin mere op begynder jo ikke det store... (vi bor i en ejendom hvor man ikke kan komme i haven uden at skulle igemmen trappe opgangen)

Anmeld

3. april 2009

Louise85

Jeg mangler at købe nogle få ting. Ellers trror jeg, jeg har det jeg skal bruge den første tid. Seng og puslebord er samlet men står bare og alt det andet står stabet overpå det..

Jeg ved ikke helt hvornår jeg skal gå igang, det kribler i fingrene og bygge-rede-symdromet er kommet op i mig. Jeg synes dog stadig det er lidt tidlig. Har 9 uger tilbage, men alligevel kan han jo vælge at komme før tid. I midten af maj, skal jeg ihvert fald være klar og tøjet vasket og sådan.

Jeg synes jeg har lidt svært ved at forholde mig til at der kommer en lille ny.. Altså jeg er overlykkelig for at være gravid. Men alligevel er det som om det ligger mig fjernt, selvom jeg mærker ham og ved jeg ER gravid og skal have en baby, så tror jeg ikke helt det er gået op for endnu. Også alligevel... tror først det virkelig går op for mig at den er altså god nok, når jeg ligger med ham.. Men det er nok også fordi det er første gang.. Det er lidt svært at forklare.. Hehe... Håber i forstår..

Synes også bare tiden er gået stærkt, synes altså ikke det er så lang tid siden jeg stod med en positiv test..

Jeg håber i alle har det godt:-) Og nyder jeres maver i forårssolen, som endelig gad dykke op:-)

Anmeld

3. april 2009

SaNiNa

Jeg synes jeg har lidt svært ved at forholde mig til at der kommer en lille ny.. Altså jeg er overlykkelig for at være gravid. Men alligevel er det som om det ligger mig fjernt, selvom jeg mærker ham og ved jeg ER gravid og skal have en baby, så tror jeg ikke helt det er gået op for endnu. Også alligevel... tror først det virkelig går op for mig at den er altså god nok, når jeg ligger med ham.. Men det er nok også fordi det er første gang.. Det er lidt svært at forklare.. Hehe... Håber i forstår..

Kender godt den følelse, det virker meget uvirkeligt endnu... tanke om at lige om lidt så er vi altså 3 og ikke 2, den er ikke helt gået op for mig endnu...

Er på ingen måder itvivil om at jeg elsker mit barn, og vil gøre det 10.000 gang mere når han kommer til verden...

Hvornår har du termin?

Anmeld

3. april 2009

Louise85

Sanne skriver:

Kender godt den følelse, det virker meget uvirkeligt endnu... tanke om at lige om lidt så er vi altså 3 og ikke 2, den er ikke helt gået op for mig endnu...

Er på ingen måder itvivil om at jeg elsker mit barn, og vil gøre det 10.000 gang mere når han kommer til verden...

Hvornår har du termin?

Ja nemlig, men bliver lige pludselig 3 istedet for 2... Det er da lidt underlig, bare fra den ene til den anden dag.. Vupti...

Jeg har termin den 11 Juni, hvornår har du??

Anmeld

3. april 2009

SaNiNa

Louise85 skriver:

Ja nemlig, men bliver lige pludselig 3 istedet for 2... Det er da lidt underlig, bare fra den ene til den anden dag.. Vupti...

Jeg har termin den 11 Juni, hvornår har du??

Men vi skal nok klare den...

Jeghar termin d. 5 juni

Anmeld

4. april 2009

Anneva

Kender i det, at man efterhånden flere gange om dagen, går hen til alle baby-tingene, flytter måske lidt rundt på nogle af dem, og desperat prøver på at finde på noget fornuftig at gøre med dem ?

Tror jeg har fået alt på plads lidt for hurtigt, det eneske jeg egentlig mangler, er at hente en vugge i jylland (det sker på torsdag), og så få vasket baby-tøjet, men det vil jeg ikke gøre før der er lidt kortere til han kommer ..

Men hvor er det dog irriterende at gå og kigge på alle de perfekte baby-ting hver evig eneske dag, og vide at det eneske man mangler er den perfekte baby ..

Anmeld

5. april 2009

SaNiNa

Anneva skriver:

Kender i det, at man efterhånden flere gange om dagen, går hen til alle baby-tingene, flytter måske lidt rundt på nogle af dem, og desperat prøver på at finde på noget fornuftig at gøre med dem ?

Tror jeg har fået alt på plads lidt for hurtigt, det eneske jeg egentlig mangler, er at hente en vugge i jylland (det sker på torsdag), og så få vasket baby-tøjet, men det vil jeg ikke gøre før der er lidt kortere til han kommer ..

Men hvor er det dog irriterende at gå og kigge på alle de perfekte baby-ting hver evig eneske dag, og vide at det eneske man mangler er den perfekte baby ..

HIHI det er lige som at høre mig selv...
jeg har godt nok vaskettøjet, da vi var på lagersalg i sidste uge og der var bare så meget da vi kom hjem så måtte igang så det kunne blive lagt på plads, og der var jo osse en masse som var alt for stort til lille manden, de første par måneder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.