(juni) Er i ved at være klar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.201 visninger
17 svar
0 synes godt om
31. marts 2009

SaNiNa

Ja her har vi jo lige 2 måneder endnu...
vi ville gerne været flyttet til et sted med flere værelser, men nu er vi blevet enige om at blive boende...

Vi mangler kun at sætte en reol og hylde op i værelser hvor vi osse sover, og male en reol. Alt tøj, sengetøj sengerand, osv er købt, mangler kun engangsvaskeklude og diverse olier creme.

men det har skam osse været noget af et projekt, at komme her til... men nu orker jeg bare ikke at flytte, og let ikke lige op til fødslen og lige efter og vi kan jo osse godt være her...

Hvad med jer er i klar?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2009

RatsterZoo

jeg er i fuld gang med at vaske, vaske og atter vaske, for vi har godt nok fået meget tøj XD

Men alle tingene undtagen autostolen og sengen er hjemme..

autostolen skal jeg låne af min veninde, og på torsdag tager svigerfar og kæresten ud og køber seng..

Barnevognen har jeg lige samlet idag, så den er også klar

Værelset er ikke færdigt, men hvis lillepigen skulle komme før tid vil hun godt kunne det

Anmeld

31. marts 2009

Stumpen

Vi er ikke gået i gang endnu, men det er jo så også nummer 2.. Skal lige have tjekket op på om vi mangler noget (neuralt) tøj, det meste vi har er lyserødt og hvis det nu er en dreng der gemmer sig derinde, sååå
Men ellers er det vidst kun sutter, flasker, bleer, engangsklude o. lign. vi mangler..

Anmeld

1. april 2009

SaNiNa

RatsterZoo skriver:

jeg er i fuld gang med at vaske, vaske og atter vaske, for vi har godt nok fået meget tøj XD

Men alle tingene undtagen autostolen og sengen er hjemme..

autostolen skal jeg låne af min veninde, og på torsdag tager svigerfar og kæresten ud og køber seng..

Barnevognen har jeg lige samlet idag, så den er også klar

Værelset er ikke færdigt, men hvis lillepigen skulle komme før tid vil hun godt kunne det

barnevognen får vi ikke hjem før han kommer til verden, sengen er samlet men ikke redt.... det der overtro det går de gamle i vores familier meget op i...

selv når han skal døbes skal han osse sove ned dåbskjolen på... og som jeg så siger så er det godt jeg bestemmer hvornår han skal sove og hvornår han skal have kjolen af...

vi har alle ting hjemme ude over barnevognen.

Anmeld

1. april 2009

SaNiNa

Stumpen skriver:

Vi er ikke gået i gang endnu, men det er jo så også nummer 2.. Skal lige have tjekket op på om vi mangler noget (neuralt) tøj, det meste vi har er lyserødt og hvis det nu er en dreng der gemmer sig derinde, sååå
Men ellers er det vidst kun sutter, flasker, bleer, engangsklude o. lign. vi mangler..

Det kunne da ellers være rigtig sødt hvis Mathilde fik en lillebror i lyserødt

Anmeld

1. april 2009

vanessa

Jeg mangler at købe meget til lille bebs......
Men det skal nok komme.
Skal lige have overstået en flytning d. 15-5.
Så fra den dato skal jeg pakke ud og sætte på plads,købe ind til hende, samt ordne lille bebs værelse.....
Så jeg for travlt ..men det kun godt for så går tiden hurtig.
Glæder mig......

Anmeld

1. april 2009

Stumpen

Sanne skriver:

Det kunne da ellers være rigtig sødt hvis Mathilde fik en lillebror i lyserødt

Ja, det er jeg helt sikkert på at hendes far vil give dig ret i

Anmeld

1. april 2009

Stumpen

Sanne skriver:

barnevognen får vi ikke hjem før han kommer til verden, sengen er samlet men ikke redt.... det der overtro det går de gamle i vores familier meget op i...

selv når han skal døbes skal han osse sove ned dåbskjolen på... og som jeg så siger så er det godt jeg bestemmer hvornår han skal sove og hvornår han skal have kjolen af...

Sådan er det også i min familie.. Barnevognen havde vi dog hjemme til stumpen, men hverken den eller vuggen var redt.. Hun sov også sin første søvn i dåbskjolen og havde den også på bagefter, da vi ville have billeder af samtlige gæster sammen med hende (parvis selvfølgelig)

Anmeld

1. april 2009

RatsterZoo

Sanne skriver:

Barnevognen står også nede i gangen, overboens datter har også sin stående dernede

Den med dåbskjolen har jeg også hørt, så hun kommer nok til at sove når vi går fra kirken og til der hvor festen skal være, så hun kan få den af når vi kommer derned

Anmeld

1. april 2009

SaNiNa

Så har vi fået lavet lidt mere ved værelset sat en hylde og en reol op... og lagt alle de ting på plads som ikke var kommet helt på plads...

Hvor er det altså bare skønt at gå og nusse med sådan nogle ting...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.