hvad æder myg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2009

Stumpen

Mener min søster i sin tid pressede 2 appelsiner hver dag og drak jucien for at holde de s%¤#"% kryb væk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2009

RatsterZoo

Sanne skriver:

myg tiltrækkes af grantræ, og mose/sump områder, så hvis i har det i have så har i osse myg.

men tror ikke man rigtig kan holde myg væk, de ÆDER osse mig... men lad være at klø i dem, så forsvinder de meget hurtiger

Ved mig forsvinder myggestik hurtigere hvis jeg kradser hul på, og trykker giften ud..

Hvis jeg ikke gør det kan jeg også ricikere de bliver pænt store

Anmeld

31. marts 2009

LouiseJane

tusind tak alle sammen...
der er vis nogen ting der skal prøves....

Anmeld

1. april 2009

SaNiNa

RatsterZoo skriver:

Ved mig forsvinder myggestik hurtigere hvis jeg kradser hul på, og trykker giften ud..

Hvis jeg ikke gør det kan jeg også ricikere de bliver pænt store

mine klør bare 100.000 gang mere, mine mygstik bliver altid giga store og røde... så har lært at lade dem være...

Anmeld

1. april 2009

bette

jeg har også prøvet de der høfeber piller.
tog dem i 2 mdr før mygge seson og fik ikke et eneste myggestik den sommer

Anmeld

1. april 2009

Leneur

og kan man bruge alm håndkøbs- høfeberpiller som gravid???
Var på Kreta sidste sommer og lignede en bokser i 4 dage fordi det først var det ene øje de stak ved og så det andet. myggene herhjemme er også slemme og kan nogen gange få blå mærker når de er hævet meget op, så vil da gøre næsten alt for at slippe for myggene i år, især fordi jeg jo er gravid henover sommeren og sikkert hører til dem som svumler op med vand i kroppen og derfor gerne vil slippe for en ekstra gene.

Anmeld

1. april 2009

LouiseJane

Leneur skriver:

og kan man bruge alm håndkøbs- høfeberpiller som gravid???
Var på Kreta sidste sommer og lignede en bokser i 4 dage fordi det først var det ene øje de stak ved og så det andet. myggene herhjemme er også slemme og kan nogen gange få blå mærker når de er hævet meget op, så vil da gøre næsten alt for at slippe for myggene i år, især fordi jeg jo er gravid henover sommeren og sikkert hører til dem som svumler op med vand i kroppen og derfor gerne vil slippe for en ekstra gene.

du må ikke tage allegipiller når du er gravid...
jeg er multig allergier,og kunne få noget næsespray og øjendråber..
men det har ikke hjulpet en dyt... men tal med din læge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.