Hvorfor er du hemmelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

FrkT

Jeg har undret mig over det samme.

Må være ærlig at sige, at jeg faktisk synes det er irriterende at man ikke kan se hvilke debatter folk har oprettet og deltaget i fx, og især også at man ikke engang kan se profilbillederne hos nogle.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

wamse

morethanperfect skriver:

Heheh der er du ik

puha det var godt, kunne jo nemt blive helt væk for mig selv lige pludselig 

Anmeld

13. marts 2012

2babygirls

Muhmi skriver:

Har lagt mærke til at rigtig mange herinde er "hemmelige" sådan i forhold til at man skal være venner for at kunne se hvilke debatter man har oprettet og sådan... Af ren og skær nysgerrighed, kunne jeg godt tænke mig at høre hvorfor lige netop DU er hemmelignemlig og om det er meget bevist?

Jeg bliver nemlig mange gange ærgelig over at ville se jeres børn og hvem i er og så kan jeg ikke se billederne på tæt hold, men kun i jeres billede i debatterne...

Og hvorfor er du IKKE hemmelig hvis du ikke er det?

Og det er altså ikke for at rakke på dem der er hemmelige... Jeg er bare en nysgerrig sjæl

Mest pga dem der evt googler, og finder mig via det, og så vil "snage" på min profil

Anmeld

13. marts 2012

Kofoed.

Tina&Martin skriver:

Mest pga dem der evt googler, og finder mig via det, og så vil "snage" på min profil

Kender følelsen, men man skal jo have profil herinde for at se andres profiler.

Anmeld

13. marts 2012

2babygirls

Kofoed. skriver:

Kender følelsen, men man skal jo have profil herinde for at se andres profiler.

Nå det vidste jeg ikke... Men er også hemmelighedsfuld på FB :-P

Anmeld

13. marts 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Har lagt mærke til at rigtig mange herinde er "hemmelige" sådan i forhold til at man skal være venner for at kunne se hvilke debatter man har oprettet og sådan... Af ren og skær nysgerrighed, kunne jeg godt tænke mig at høre hvorfor lige netop DU er hemmelignemlig og om det er meget bevist?

Jeg bliver nemlig mange gange ærgelig over at ville se jeres børn og hvem i er og så kan jeg ikke se billederne på tæt hold, men kun i jeres billede i debatterne...

Og hvorfor er du IKKE hemmelig hvis du ikke er det?

Og det er altså ikke for at rakke på dem der er hemmelige... Jeg er bare en nysgerrig sjæl

Jeg er kun hemmelig med nogle ting.. Pga at jeg ikke vil have nogle i min familie blander sig.. Nogen visse personer sidder og lurer for at snage i andres liv hele tiden.. 

Anmeld

13. marts 2012

Kofoed.

Tina&Martin skriver:

Nå det vidste jeg ikke... Men er også hemmelighedsfuld på FB :-P

Det er jeg godt nok også, den er nemlig synlig for hele verden. Har dog tænkt på at købe plus medlemskab igen, bare for at kunne skjule nogle ting.

Anmeld

13. marts 2012

Isabella_mor

jeg er ikke hemmelig, men jeg har gjort mine billeder med kode så kan de der er interesseret i at se dem bede om en kode og så får de den hvis jeg mener at de vil se dem bare fordi de vil se dem og ikke se dem for at snage eller for at misbruge dem.

vi har jo desværre oplevet at der er nogle herinde der har fået "stjålet"sin identitet til andre babysider... og det gider jeg bare ikke ligge og bøvle med... 

men min profil er ganske offentlig og jeg er ikke hemmelig som person. jeg har intet at skjule

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.