Hvorfor er du hemmelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

Muhmi

Har lagt mærke til at rigtig mange herinde er "hemmelige" sådan i forhold til at man skal være venner for at kunne se hvilke debatter man har oprettet og sådan... Af ren og skær nysgerrighed, kunne jeg godt tænke mig at høre hvorfor lige netop DU er hemmelignemlig og om det er meget bevist?

Jeg bliver nemlig mange gange ærgelig over at ville se jeres børn og hvem i er og så kan jeg ikke se billederne på tæt hold, men kun i jeres billede i debatterne...

Og hvorfor er du IKKE hemmelig hvis du ikke er det?

Og det er altså ikke for at rakke på dem der er hemmelige... Jeg er bare en nysgerrig sjæl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

MortilCilas

Jeg ved ikke om jeg er hemmelig?

Anmeld

13. marts 2012

morethanperfect

Muhmi skriver:

Har lagt mærke til at rigtig mange herinde er "hemmelige" sådan i forhold til at man skal være venner for at kunne se hvilke debatter man har oprettet og sådan... Af ren og skær nysgerrighed, kunne jeg godt tænke mig at høre hvorfor lige netop DU er hemmelignemlig og om det er meget bevist?

Jeg bliver nemlig mange gange ærgelig over at ville se jeres børn og hvem i er og så kan jeg ikke se billederne på tæt hold, men kun i jeres billede i debatterne...

Og hvorfor er du IKKE hemmelig hvis du ikke er det?

Og det er altså ikke for at rakke på dem der er hemmelige... Jeg er bare en nysgerrig sjæl

Jeg er ikke hemmelig

Ooog , det ved jeg ik hvorfor jeg ik er .. Kan ikke se nogle grund til jeg skulle være det .. 

Anmeld

13. marts 2012

morethanperfect

MortilCilas skriver:

Det er du ik

Anmeld

13. marts 2012

Muhmi

MortilCilas skriver:

Nopes.. Ingen hemmelig der

Anmeld

13. marts 2012

MortilCilas

morethanperfect skriver:

Det er du ik

Det var godt

Anmeld

13. marts 2012

wamse

hmm jeg ved ikke om jeg er hemmelig 

Anmeld

13. marts 2012

MortilCilas

Muhmi skriver:

Nopes.. Ingen hemmelig der

Så kan der kigges løs

Jeg vidste nu ikke man kunne være hemmelig

men synes det okay at jeg ikke er det, det er dejligt at se andres profiler, og hvad vi ikke deler her inde af alt muligt

Anmeld

13. marts 2012

morethanperfect

wamse skriver:

hmm jeg ved ikke om jeg er hemmelig 

Heheh der er du ik

Anmeld

13. marts 2012

Guldimaven

Altså jeg er hemmelig på den måde, at jeg ikke har skrevet mit navn og jeg ikke har vist et billede af mig selv.. 

Jeg ved faktisk ikke helt, hvorfor jeg er det.. Men tror det er fordi, hvis nu jeg skulle komme til at skrive noget i et indlæg som jeg ikke vil have nogle jeg kender skal læse, så kan de ikke se det er mig der har skrevet det.. 

jeg har et lidt specielt navn, så derfor vil det hurtigt kunne genkendes.. 

Men tror at når jeg har født, så står jeg frem med billede og navn.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.