Sæd giver mig smertefulde plukveer :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2012

mariesmavse92

morbibi skriver:

Jo, det kender jeg næsten og med det mener jeg, at det er ikke min mands sæd der giver mig plukveer, men min orgasme, der gør det

det vil jeg da faktisk sige, er værre end mit problem!!! Hvor ærgerligt. Hvor langt er du henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

mariesmavse92

nettemor skriver:

Ejjjj

Må jeg spørge hvordan man finder ud af at man ikke kan tåle kondomerne? Og er der virkelig ikke nogen man kan tåle? Som er lavet i et andet materiale?

Og må jeg spørge hvorfor du skal sættes igang før termin?

Hvor er det bare træls at der så ikke umiddelbart er nogle løsninger for jer..  Men heldigvis kan man da hygge sig på andre måder

Det svier og klør og jeg bliver helt tør af at bruge kondom op til flere dage efter. Men jo, jm har fortalt at man kan købe nogle specielle nogle på apoteket, de skulle ikke indeholde latex, men vi har ikke kunnet finde dem og så er der efterhånden så kort tid tilbage ( 10 dage nu ) at vi ikke gider gøre et stort problem ud af det mere.
Ja grunden til at jeg skal sættes igang er at jeg har type 1 diabetes Det er fordi at insulinbehovet øges i forbindelse med graviditet, og det gør det for alle kvinder, men diabetikere skal jo holde så meget øje med det for ikke at gøre skade på både sig selv og barnet. Og til sidst i graviditeten stiger behovet så abnormt, at det er nærmest umuligt at finde en ordentlig dagsrytme idét man skal ændre dosen op til en gang om dagen! Og når barnet alligevel er klar til at blive født efter 37+0, bliver de fleste diabetikere sat i gang mellem 37+0 og 38+6

Og ja det er jo lidt træls, men heldigvis finder man jo så ud af, at sex IKKE kun er 2 ryk og en aflevering og så er den potte ude! Så kan man tillade sig at eksperimentere

Anmeld

16. marts 2012

Nettemor

mariesmavse92 skriver:

Det svier og klør og jeg bliver helt tør af at bruge kondom op til flere dage efter. Men jo, jm har fortalt at man kan købe nogle specielle nogle på apoteket, de skulle ikke indeholde latex, men vi har ikke kunnet finde dem og så er der efterhånden så kort tid tilbage ( 10 dage nu ) at vi ikke gider gøre et stort problem ud af det mere.
Ja grunden til at jeg skal sættes igang er at jeg har type 1 diabetes Det er fordi at insulinbehovet øges i forbindelse med graviditet, og det gør det for alle kvinder, men diabetikere skal jo holde så meget øje med det for ikke at gøre skade på både sig selv og barnet. Og til sidst i graviditeten stiger behovet så abnormt, at det er nærmest umuligt at finde en ordentlig dagsrytme idét man skal ændre dosen op til en gang om dagen! Og når barnet alligevel er klar til at blive født efter 37+0, bliver de fleste diabetikere sat i gang mellem 37+0 og 38+6

Og ja det er jo lidt træls, men heldigvis finder man jo så ud af, at sex IKKE kun er 2 ryk og en aflevering og så er den potte ude! Så kan man tillade sig at eksperimentere

Tak for dine svar Dejligt at vide der er nogle hvis det endelig skulle være.

Ja så kan jeg da godt se at du skal sættes igang inden tid.  Hellere det end at risikere noget.

Ja sex er jo maaaange andre ting end selve samlejet. Det er leg og sjov og hygge osv osv. Og man kan tilfredstille hinanden på mange måder. Og ja det opfordrer da til lidt kreativitet.

Anmeld

18. marts 2012

morbibi

mariesmavse92 skriver:

det vil jeg da faktisk sige, er værre end mit problem!!! Hvor ærgerligt. Hvor langt er du henne?

jeg tager det hele med et smil og jeg har 8 uger tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.