Hej alle 
Det er sådan, at min jm har konkluderet, at jeg under min graviditet ikke kan tåle min mands sæd oppe i mig. Jeg får de vildeste, mest smertefulde plukveer som varer mellem 6 og 10 timer - sidst han kom oppe i mig, var de der fra kl. ca 17 til ca 04 om natten (godt nok aftagende til sidst, men de VAR der!!), og de andre 4-5 gange, jeg har oplevet det, har det også varet en del timer. Det har gjort at min mand efter ca 20. uge har været nødt til at stå af i Roskilde..
og i hvert fald efter vi fandt ud af, det var dét der udløste smerterne.
Er der andre, der har oplevet dette??! De er så kraftige, at jeg må koncentrere mig om at trække vejret, og jeg må bide i en pude eller dyne, når de topper. De har været så vilde, at jeg har overvejet at ringe til fødegangen mens de stod på. Men hver gang har jeg holdt ud, drukket en øl og forsøgt at klare den så godt jeg kunne til de blev så milde, at jeg kunne hvile. Jeg har snakket med flere forskellige jm og min læge om det, og alle har kigget uforstående på mig og sagt "wow, dét har vi godt nok ikke lige hørt før.." så nu har jeg måske lidt brug for at vide, at jeg ikke er en freak
hvis bare det kan modne min livmoder, så jeg går i fødsel af mig selv snarest så jeg slipper for at blive sat igang..! Men magter ikke bare at prøve på det, da det tapper mig sååååååå meget for energi når det "bare" er smerterne og ikke Bebsen, der er på vej 
anyone? 
Anmeld