Babybjørn sele.. Hvilke vil i anbefale? Er classic'en godnok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Yep det er den.. Nej tværdigmod hun elsker det, og især nu hvor hun kan vende ud mod verden Den er os bare dejlig i de der mor syg perioder

Okay, mange tak for det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

L&V

Anonym skriver:

Okay, mange tak for det.

så lidt

Anmeld

13. marts 2012

Anonym trådstarter

raca skriver:

det er rigtigt... næsten alt vægten bærres af skrite+ ryggen bliver lejret i en unaturlig stilling for et spædbarn.. og hovdet understøttets ikke godt nok så der hviler vist også rigtig meget af hovdevægten på den endnu ikke stærke nok ryg..

så ergonomien for spædbarnet er rigtigt rigtig skidt...og bliver langt være hvis de fremadvendes...

Okay, tak for det. Begge indlæg..

Anmeld

13. marts 2012

B&J

Anonym skriver:

Mange tak..
Og det er den der hedder classic, som fra ny koster 649?
for der fåes to andre, dyrere modeller og kan ikke helt finde ud af om jeg skal ofre det mere..
ved classic står der ikke noget om hvordan den er for ryggen, men ved de to andre står der at den er god for lænden..

jep vi købte vores for 2år siden da han var helt lille og det er en classic..

vores er sort med den hvide stribe...

ved ikke hvordan de andre er for ryggen men syntes denne er skøn for man kan jo stille den så den passer..

min kæreste er næsten 2meter og min mor 168høj og jeg er 159 høj og den super godt på os alle 3 jeg kunne ikke leve uden min vi var super glad for den...

Anmeld

13. marts 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jep vi købte vores for 2år siden da han var helt lille og det er en classic..

vores er sort med den hvide stribe...

ved ikke hvordan de andre er for ryggen men syntes denne er skøn for man kan jo stille den så den passer..

min kæreste er næsten 2meter og min mor 168høj og jeg er 159 høj og den super godt på os alle 3 jeg kunne ikke leve uden min vi var super glad for den...

Okay. tak for svar.

Anmeld

13. marts 2012

Fanny Holbech

Baby Bjørnen er ikke god for barnets ryg, da den ikke støtter godt nok.

En ergonomisk bæresele skal støtte barnets ben helt ud til knæhaserne, så barnet sidder i en stilling, hvor knæene er højere end numsen, hvor ved barnets ryg kan krumme naturligt og ikke belastes og det går heller ikke ud over drengenes testikler.

Man kan få bæreseler som er ergonomisk korrekte fx BECO, ERGO eller Manduca

Se evt. følgende links:

http://www.filabel.dk/brands/ERGObaby.aspx?gclid=CJ-l0umj5K4CFcK9zAodW2h_Zw

http://www.sneglehuset.com/category/beco-babycarrier-baeresele-4/

Anmeld

13. marts 2012

Anonym

Vi har både babybjorn (active) og ergobaby og uden at være ekspert synes jeg at babybjørn var bedst da vores datter var lille - der var fin støtte, hun smilede og grinede i den og den var super at gå med.

Derimod har vi haft mange skrigeture når vi bruger ergobaby, selv om vi fik hjælp til at sætte hende korrekt.. og jeg synes den er svær at få til at sidde korrekt uden hjælp...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.