Babybjørn sele.. Hvilke vil i anbefale? Er classic'en godnok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.844 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej Piger..

Har kigget på babybjørnseler og fundet en helt ny til 200 kr. (det er selvfølgelig en privat der sælger den, - en som hun ikke har fået brugt) Det er en babybjørn classic i den blå farve.

Og så vil jeg bare høre om folk har været tilfredse med den? Eller om i heller vil anbefale at tage active eller synenergy?

Jeg tænker nemlig at de to andre slags mere er til hvis man bruger den meget. og det tror jeg ikke vi kommer ti altså vi kommer selvfølgelig til at bruge den men det blvier ikke en hverdagsting og ikke timer af gangen. (når de må sidde der i flere timer altså..)

Mvh..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

B&J

vi brugte sådan en rigtigt meget mens daniel var lille han elskede den utrolig meget han sad godt og puttede godt når han faldt isøvn og den var så lækker da vi bor op af byen og når vi lige skulle nogle steder hen stedet for at slæbe med barnevognen

mange ++++ her fra

og den er god ved ryggen når man får den sat ordenlig også min mor med dårlig ryg sagde den var super behalig at gå med uden den var tung eller sad træls

Anmeld

13. marts 2012

lisesp83

De er vist ikke så gode for baby's/børnenes skridt. .. Altså de blir presset dernede i skridtet.

Anmeld

13. marts 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

vi brugte sådan en rigtigt meget mens daniel var lille han elskede den utrolig meget han sad godt og puttede godt når han faldt isøvn og den var så lækker da vi bor op af byen og når vi lige skulle nogle steder hen stedet for at slæbe med barnevognen

mange ++++ her fra

og den er god ved ryggen når man får den sat ordenlig også min mor med dårlig ryg sagde den var super behalig at gå med uden den var tung eller sad træls

Mange tak..
Og det er den der hedder classic, som fra ny koster 649?
for der fåes to andre, dyrere modeller og kan ikke helt finde ud af om jeg skal ofre det mere..
ved classic står der ikke noget om hvordan den er for ryggen, men ved de to andre står der at den er god for lænden..

Anmeld

13. marts 2012

Anonym trådstarter

lisesp83 skriver:

De er vist ikke så gode for baby's/børnenes skridt. .. Altså de blir presset dernede i skridtet.

Det må jeg lige prøve at undersøge. Tak for svar..

Anmeld

13. marts 2012

L&V

Anonym skriver:

Hej Piger..

Har kigget på babybjørnseler og fundet en helt ny til 200 kr. (det er selvfølgelig en privat der sælger den, - en som hun ikke har fået brugt) Det er en babybjørn classic i den blå farve.

Og så vil jeg bare høre om folk har været tilfredse med den? Eller om i heller vil anbefale at tage active eller synenergy?

Jeg tænker nemlig at de to andre slags mere er til hvis man bruger den meget. og det tror jeg ikke vi kommer ti altså vi kommer selvfølgelig til at bruge den men det blvier ikke en hverdagsting og ikke timer af gangen. (når de må sidde der i flere timer altså..)

Mvh..

Jeg har og er rigtig glad for min og jeg bruger den rigtig meget.. Har den til at ligge i bilen så hvis jeg ska handle osv så har jeg den altid med

Anmeld

13. marts 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Jeg har og er rigtig glad for min og jeg bruger den rigtig meget.. Har den til at ligge i bilen så hvis jeg ska handle osv så har jeg den altid med

Og det er den helt almindelige classic?

Og din pige får ikke ubehag ved at sidde i den?

Anmeld

13. marts 2012

L&V

Anonym skriver:

Yep det er den.. Nej tværdigmod hun elsker det, og især nu hvor hun kan vende ud mod verden Den er os bare dejlig i de der mor syg perioder

Anmeld

13. marts 2012

raca

lisesp83 skriver:

det er rigtigt... næsten alt vægten bærres af skrite+ ryggen bliver lejret i en unaturlig stilling for et spædbarn.. og hovdet understøttets ikke godt nok så der hviler vist også rigtig meget af hovdevægten på den endnu ikke stærke nok ryg..

så ergonomien for spædbarnet er rigtigt rigtig skidt...og bliver langt være hvis de fremadvendes...

Anmeld

13. marts 2012

raca

Anonym skriver:

barnet reagere ikke på den ukorekte stiling... pga deres bløde led og knogler...

og fremafvendt er den rigtig skidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.