Aftensmad - Forslag ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

Muffin_girl

Nanna R.R skriver:

Det bliver det forhåbentlig også Forårsrullerne er lidt på forsøgsbasis. Jeg har købt sådan nogle rispandekager i en kinesisk butik, så har jeg lavet noget fyld af hakket svinekød, revet hvidkål og gulerod, løg og bønnespirer, som jeg har stegt i en blanding af stærk karry, cayennepeber, hvidløg og soja, og så har jeg gjort pandekagerne våde (så de bliver bløde), pakket fyldet ind i dem og bagt dem i ovnen.

jeg har dog lidt problemer med at få dem sprøde, så måske jeg skulle have stegt dem i olie i stedet - det må jeg prøve næste gang

Mums det lyder godt det må jeg prøve.. Men ja tror du har ret.. De skal i olie  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Muffin_girl

Filuca skriver:

Vi skal have karrysuppe med kylling, rød peber og ærter i, og så flutes til - mums

Det lyder også godt  

Anmeld

13. marts 2012

Trine89

Vi skal have Urtelaks bagt på karofler og gulerødder  

Anmeld

13. marts 2012

Muffin_girl

Trine89 skriver:

Vi skal have Urtelaks bagt på karofler og gulerødder  

Mums det lyder godt..

Jeg har bestemt mig for hj.lavet pizza...  

Anmeld

13. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Skal have tomatsuppe  Hvis jeg ellers gider tage mig sammen til at lave mad til kun mig selv

Anmeld

13. marts 2012

Muffin_girl

rikkeregnbue skriver:

Skal have tomatsuppe  Hvis jeg ellers gider tage mig sammen til at lave mad til kun mig selv

Hheheh... Har du ikke noget andet nemt så ?  

Anmeld

13. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

AalborgPigen skriver:

Hheheh... Har du ikke noget andet nemt så ?  

Desværre ikke.. Men det er nu mere det der med at stå og lave mad til en selv. Det gider jeg ikke  

Anmeld

13. marts 2012

FrkT

Vi skal have wokmad med grøntsager og sorte tigerrejer på ægnudler og så med sprødstegte risnudler ovenpå 

Anmeld

13. marts 2012

Muffin_girl

rikkeregnbue skriver:

Desværre ikke.. Men det er nu mere det der med at stå og lave mad til en selv. Det gider jeg ikke  

Kender jeg godt.. Sender et stykke luft pizza

Anmeld

13. marts 2012

Muffin_girl

FrkT skriver:

Vi skal have wokmad med grøntsager og sorte tigerrejer på ægnudler og så med sprødstegte risnudler ovenpå 

MUMSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!! Manden kan bare ikke lide fisk.. Det kunne jeg elelrs godt spise ...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.