3d/4d scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

Kruse90

Guldimaven skriver:

Weee, så fik jeg overtalt min kæreste til at vi skal prøve sådan en 3d/4d scanning!

Og det bliver i Hobro, hos gaia graviditets klinik. 

Så vil lige hører, om der er nogle af jer, der har været hos dem?! Og hvad i syntes om det?

Og om jeg evt må se et af de billeder i fik med der fra.. 

Jeg har ikke været i den i Hobro, vi var hos scanningsklinikken i Århus

Og sikke en oplevelse, vores lille Filucca lå dog bare og sov som en sten hehe, men vi fik da lige et enkelt gab inden vi sluttede Nuurh siger jeg bare hehe

Hvor bor du henne af siden du skal til hobro Jeg bor nemlig kun 15 min fra hobro

Her er lige et par billeder af vores lille babypige

Kram

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

JH12

Jeg er ikke blevet scanning i Hobro men derimod i Aarhus..

Og det er simpelthen en FANTASTISK oplevelse, og alle pengene værd  vi var til scanning i uge 15+2 (første billede) og uge 29+1 (andet billede)

Så du har virkelig noget at glæde dig til..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. marts 2012

Guldimaven

Kruse90 skriver:

Jeg har ikke været i den i Hobro, vi var hos scanningsklinikken i Århus

Og sikke en oplevelse, vores lille Filucca lå dog bare og sov som en sten hehe, men vi fik da lige et enkelt gab inden vi sluttede Nuurh siger jeg bare hehe

Hvor bor du henne af siden du skal til hobro Jeg bor nemlig kun 15 min fra hobro

Her er lige et par billeder af vores lille babypige

Kram

Fantastiske billeder!

Jamen jeg bor ikke i Hobro, men det gør min kæreste.. ( vi bor ikke sammen endnu..) Han flytter op til mig, inden så længe.. Men jeg bor lidt udenfor aalborg!

Men fedt, med en der ikke bor så langt væk! Har i egentlig mødtes nogle i maj gruppen?!

Anmeld

13. marts 2012

Guldimaven

Joyce1986 skriver:

Jeg er ikke blevet scanning i Hobro men derimod i Aarhus..

Og det er simpelthen en FANTASTISK oplevelse, og alle pengene værd  vi var til scanning i uge 15+2 (første billede) og uge 29+1 (andet billede)

Så du har virkelig noget at glæde dig til..

Hvor er i heldige, at i har været til sådan en scanning 2 gange.. Og rigtig fine billeder i har fået med! Håber mine bliver lige så pæne!

Anmeld

14. marts 2012

Kruse90

Guldimaven skriver:

Fantastiske billeder!

Jamen jeg bor ikke i Hobro, men det gør min kæreste.. ( vi bor ikke sammen endnu..) Han flytter op til mig, inden så længe.. Men jeg bor lidt udenfor aalborg!

Men fedt, med en der ikke bor så langt væk! Har i egentlig mødtes nogle i maj gruppen?!

ej hvor hyggeligt.
Men i kunne da godt komme den anden vej på
hehe

Vi har haft planlagt et møde, men der var desværre for mange der meldte fra

Men vi må se om vi kan få et stablet på benene igen

Anmeld

14. marts 2012

Louisiana

Jeg bliver lige nød til at spørge hvordan man får en 4d scanning? Når man taler 4d, er man ude i tidsrejser..! Kalder sygeplejersker etc det 4d??

Anmeld

14. marts 2012

Guldimaven

Kruse90 skriver:

ej hvor hyggeligt.
Men i kunne da godt komme den anden vej på
hehe

Vi har haft planlagt et møde, men der var desværre for mange der meldte fra

Men vi må se om vi kan få et stablet på benene igen

hihi, ja det kunne vi.. Meeen så syntes jeg lige jeg kommer langt nok væk fra min mor.. 

Jamen jeg syntes da helt sikkert vi skal prøve at få noget stablet på benene igen!

Anmeld

14. marts 2012

Kruse90

Guldimaven skriver:

hihi, ja det kunne vi.. Meeen så syntes jeg lige jeg kommer langt nok væk fra min mor.. 

Jamen jeg syntes da helt sikkert vi skal prøve at få noget stablet på benene igen!

Det er jeg helt enig i hehe

Men ja ville have det på samme måde hvis jeg kom for langt fra min mor. Det ville jeg heller ikke kunne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.