3d/4d scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.603 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

Guldimaven

Weee, så fik jeg overtalt min kæreste til at vi skal prøve sådan en 3d/4d scanning!

Og det bliver i Hobro, hos gaia graviditets klinik. 

Så vil lige hører, om der er nogle af jer, der har været hos dem?! Og hvad i syntes om det?

Og om jeg evt må se et af de billeder i fik med der fra.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Guldimaven

Slet ingen der har billeder de vil vise?? Vil også gerne se nogle, selvom de ikke er fra lige netop den her klinik. 

Anmeld

13. marts 2012

morethanperfect

Guldimaven skriver:

Weee, så fik jeg overtalt min kæreste til at vi skal prøve sådan en 3d/4d scanning!

Så vil lige hører, om der er nogle af jer, der har været hos dem?! Og hvad i syntes om det?

Jo jeg har et i denne tråd ..

https://www.baby.dk/debat/51632pi1/uge-19/bebses-hule-182-.aspx

Der var jeg i uge 17 ..

Anmeld

13. marts 2012

Guldimaven

morethanperfect skriver:

Jo jeg har et i denne tråd ..

https://www.baby.dk/debat/51632pi1/uge-19/bebses-hule-182-.aspx

Der var jeg i uge 17 ..

Allerede i uge 17.. Det er altså vildt at det ligner et lille menneske allerede der.. Jeg kan slet ikke forholde mig til at der er en lille baby derinde, syntes det er fuldstændig syrealistisk. 

Men jeg glæder mig meget til at opleve det! Super godt billede i har fået!

Anmeld

13. marts 2012

morethanperfect

Guldimaven skriver:

Allerede i uge 17.. Det er altså vildt at det ligner et lille menneske allerede der.. Jeg kan slet ikke forholde mig til at der er en lille baby derinde, syntes det er fuldstændig syrealistisk. 

Men jeg glæder mig meget til at opleve det! Super godt billede i har fået!

Ja , og de blev såå gode alle billederne !! Vi fik jo virkelig mange

Det var god oplevelse !! 
Glæd dig  

Anmeld

13. marts 2012

Guldimaven

morethanperfect skriver:

Ja , og de blev såå gode alle billederne !! Vi fik jo virkelig mange

Det var god oplevelse !! 
Glæd dig  

Har også kun hørt positivt omkring det..  Det er jo fantastisk at kigge tilbage på også! 

Er glad for jeg ringede og bestilte en tid nu, da hun sagde at det næsten var for sent, nu hvor jeg var første gangs gravid. 

Anmeld

13. marts 2012

pemiro

Guldimaven skriver:

Jeg har ikke selv været ved den klinik, men du skal dælme glæde dig.. Det er SÅ fantastisk med 3d/4d....

Vil råde dig til snart at få en tid, så billederne bliver gode bebs kan hurtigt blive for stor. Har en veninde der fik det i uge 30 og deres billeder blev kun nogenlunde fordi bebsen var for stor og der ikke var meget fostervand tilbage

Anmeld

13. marts 2012

Guldimaven

pemiro skriver:

Jeg har ikke selv været ved den klinik, men du skal dælme glæde dig.. Det er SÅ fantastisk med 3d/4d....

Vil råde dig til snart at få en tid, så billederne bliver gode bebs kan hurtigt blive for stor. Har en veninde der fik det i uge 30 og deres billeder blev kun nogenlunde fordi bebsen var for stor og der ikke var meget fostervand tilbage

Jamen vi har også allerede fået en tid i næste uge, hvor jeg er 30+0.. Så må vi se om ikke godt vi kan se hvad han er for en lille en. 

Anmeld

13. marts 2012

morethanperfect

Guldimaven skriver:

Har også kun hørt positivt omkring det..  Det er jo fantastisk at kigge tilbage på også! 

Er glad for jeg ringede og bestilte en tid nu, da hun sagde at det næsten var for sent, nu hvor jeg var første gangs gravid. 

Virkelig ?? Vidste slet ikke det kunne blive forsent .. ?? Hm .. 

Anmeld

13. marts 2012

Guldimaven

morethanperfect skriver:

Virkelig ?? Vidste slet ikke det kunne blive forsent .. ?? Hm .. 

Hun sagde, at når man var første gangs gravid så satte de jo hovedet fast tidligere og så var det sværere at få et ordentlig billede.  Jeg troede også at det var bedst på det tidspunkt jeg er ved nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.