Mille.mulle skriver:
Hej derude
Ja nu er min forvirring altså total over min cyklus!
Nu er det 11 mdr siden jeg havde en SA, og jeg har stadig ikke en regelmæssig cyklus.
Jeg har lægget og svævet mellem 20-28 dage cyklus. Så jeg var gået i gang med æl-test, og der var en meget svag streg om aften, så regnede med den ville være tydligere aften efter ( der blev sexet alligevel
) og dagen efter kom der så mens?!! på 14 dagen efter endt mens
blødte 4 dage og nu er vi så her.....
Skal jeg så tage æl-test indtil næste mens eller hvad ville I gøre?? nogle andre der har erfaringer med sådan en cyklus?? Jeg synes det er ret træls
God dag til jer
Hvis du har cyklus på 14-20 dage, så er det næsten umuligt at blive gravid, da din lutealfase er alt for kort til at kunne udvikle en levedygtig graviditet. De 28 dage er en standard-cyklus, men som jeg læser dit indlæg, så har du endnu ikke set en positiv ægløsningstest, så det skal du nok i gang med at jagte i en periode - hvis det er helt håbløst, så skal du bede om henvisning til gynækolog og tage dit "regnskab" over cykluslængde og resultater af ægløsningsteste med.
Rigtig mange kvinder kan sagtens producere en utydelig ægløsningteststreg hele måneden, så du kan ikke konkludere noget udfra meget svage streger, men hvis du oplever, at teststregen er tæt på at være positiv, så skal du teste flere gange i døgnet, så er der håb om, at du rammer.
Held og lykke med det.
Anmeld