Mor til Frederic skriver:
hejsa...
Hvis det er, så under min profil og de tråde jeg har haft oprettet - ville du kunne læse meget mere om 'vores/min' historie..
Men kort fortalt blev jeg udsat for daglig incest (nogle dage flere gange) i en plejefamilie jeg var i, i 3½ år - fra jeg var 2½-6 år gammel. Ikke nok med han gjorde det om natten, men også det at det altid var ham der skulle bade mig hver aften. For også at kontrolere at jeg var ordenlig ren dernede til senere - så det foregik hårdt og brutalt.
Det gør at jeg lige siden har holdt mig fra baby piger - ble skift -badning af dem osv. Så det at skulle have en pige denne gang, er rigtig hårdt psykisk og skal lære at kunne vaske hende ved ble skift - badning osv. uden at få 'traume' /billeder/angst osv.
Det bliver kolding igen den her gang...
Håber du idag har fået talt med din jm..
Men forresten vil jeg lige sige, at jeg synes, du er rigtig heldig også at få en pige!
Tænk, nu er der en chance for, at du bliver mormor!
Det bliver jeg slet ikke. Jeg har en dreng i forvejen og venter endnu en. Det er jeg bestemt glad for, men jeg ville blive lykkelig, hvis jeg også kunne få lov at blive mormor, fordi mange siger (især fra bedsteforældre-generationen), at mormor er tættere på på mange måder grundet mor-datter-forholdet.
Og jeg er ikke selv super tæt knyttet til min svigermor desværre så deraf tanken.
Hun har "kun" en søn - min mand.
Og han er jo ikke ligefrem den, der fortæller sine forældre om alt, så kan godt forestille mig, der er noget om det der farmor-fis.
Det var mest for at komme med en positiv tanke til, at du skal have en lille datter på trods af fortiden bryder ind med væmmelige tanker.
Jeg er ikke så sej til pep-talk, men håber, du forstår, hvor jeg vil hen med denne "snak".
Knus