Så er der bestilt ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. marts 2009

Susan1978

og nej desværre ikke ned til varmen i syden..

Men jeg skal da op og se skagen.. det er en stor mangel i min opdragelse.

Så jeg har brugt mit gavekort til en ferie i Løkken.

Et feriecenter der hedder Grønhøj Strand. Så nu håber jeg bare at vi har godt vejr sidst i maj måned.

Så vi kan komme ud og se Nordjyllands smukheder.

Men for hulan sådan noget er ikke billigt. har måtte slippe 700 ud over det gavekort på 5000.
Så det har bare at være godt. Vi kunne jo ha kommet til syden for de penge. ja også kommer bro, diesel og mad oveni.. + hvis vi skal se noget der også koster.

Susan som nu ikke kan vente til det blir den 25 maj.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2009

Marco2

Jamen rigtig god tur.

Jeg er jo født og opvokset i Skagen, og hele min mors familie er født og opvokset i Løkken, så du siger bare til hvis du skal ha' lidt info eller noget.

Vi har selv haft lejet et sommerhus i Grønhøj og det er et dejligt sommerhus område, med lækker natur og rigtig god strand!

AG

Anmeld

31. marts 2009

Susan1978

Tak AG,

Jamen jeg har en forhåbning om at vi skal op og se Skagen også måske ind til Aalborg Zoo og jumboland alt afhængig af vejret også skal vi besøge en veninde i Vester Hassing - hun er fra Ea netmødregruppe.

Men sig endelig til hvis der lige er DET vi skal se... min moster synes også vi skulle se blokhus og et eller andet sted hvor man kunne køre nede på standen med bilen.. det skulle være smukt sagde hun.

Susan

Anmeld

31. marts 2009

Mie A

Der skal vi også hen - bare først i juni

Anmeld

31. marts 2009

linemus

Vester Hassing - det er jo lige her om hjørnet Måske vi skulle holde et nordjyllandsbørnetræf, mens I er her - det vil din mand sikkert blive glad for

Hvornår skal I afsted? Det afhænger jo også af, hvad I skal se. Fårup Sommerland åbner jo til maj. Der er også Tivoli inde i Aalborg, men det er jo et bette et i forhold til Kbh's.

Okay - jeg kan da også bare læse ordentligt efter. Sidst i maj, jamen så synes jeg helt sikkert I skal en tur i Fårup

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.