hej.
jeg er ny herinde, og har nu et spørgsmål til jer.
jeg var blevet gravid i december (sidste mens. første dag, 26.november) sidste år på ppiller, og mistede så i uge 9. jeg begyndte at bløde sidst i januar, omkring den 26.-27., og tolv dage frem. jeg var til scanning, og alt var gået helt i sig selv igen, der var ingen rester overhovedet.
jeg ved så ikke, hvornår jeg skal forvente mens igen. den er endnu ikke kommet.. jeg har en veninde, som mistede samme tidspunkt som jeg, og blødte samme tid som mig. hun fik mens den 28. februar, jeg har intet set til mens endnu. dog har jeg haft nogle pletblødninger, der varede i 2 dage. intet voldsomt, overhovedet. det var noget lyserødt på papiret, og intet i trusserne. behøvede ikke at gå med tampon, men gjorde dog alligevel. 
hvis jeg havde gået med én tampon under "blødningen" og slet ikke skiftet, tvivler jeg stærkt på, blødningen ville kunne "fylde" en hel tampon - så lidt var der..
jeg har haft lidt ømme brystvorter, når noget har rørt. dem, fx når jeg har været i bad og en vandstråle har ramt.
jeg har haft nogle stik og jag i underlivet i en uges tid nu, hvor det kan gå om i lænden også. ellers sidder smerterne i venstre side. det føles som om, mens er på vej, dog ikke helt magen til.
jeg ved ikke, om jeg tør tro på en graviditet, og har derfor sagt til mig selv, mens er på vej og det er indbildning.
jeg tænkte ikke rigtig over det, før min veninde skrev, hun havde fået sin mens den 28.februar (fik det at vide i starten af marts).. skal jeg tage de små pletblødninger som en mens? min mens plejer at vare i 3-4 dage, hvor jeg selv synes, jeg bløder forholdsvis meget..
ville i teste, eller ville i vente og se, om mens kommer?
Anmeld