Mathilde skriver:
Åh hvor træls for dig!
Men der er jo rigtig mange områder du kan vælge som pædagog. Er der slet ikke andet, der kunne være noget for dig?
Det er rigtig svært, når man ikke ved hvad man skal
og har svært ved at finde sin plads.
Jeg vil gerne vide, hvor mange timer I var i skole om dagen og hvor mange timers læsning der var fra dag til dag...havde I studiedage og hvor mange?
Nej, jeg synes ikke rigtig der lige er noget... Men måske jeg bare skulle springe ud i det, håber lidt det er noget andet, når man er færdiguddannet og er på lige plan med de andre og har noget mere indflydelse. Det burde jo ikke være det der gjorde forskellen, enten kan man lide det eller ej, men jeg har da lov at håbe 
Der var mest læsning på 1. semester, synes jeg, men eller var det virkelig ikke overvældende. Det er sagtens til at overskue, men jo også hvad man selv gør det til. På første semester har en praktikperiode på 10 uger (måske det er lavet om til 12 mener jeg, jeg gik på den gamle uddannelse på 1. semester), så er du i praktik hele 3. sem. og hele. 6. sem... 2. sem. og 4. plus 5. semester havde vi ca. 4 timer om dagen, men der er også rigtig meget gruppearbejde og opgaveskrivning. Hele 7. semester er gruppearbejde (opgaveskrivning) og eksamener...
Udover dette skal du vælge om du vil gå på en af fire linjer:
Socialpædagog, idrætdpædagog, almen eller innovativ. (Jeg gik på social)
Håber ikke det blev for rodet...? 
Anmeld