Tid til et mave-flash...! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

CaWi

Et lille billed af min tykke mave fra i dag 33+0

Har nu gået hjemme lidt over en måned pga bækkenløsning, hvilket jeg har fundet ud af SLET ik er noget for mig Så nu må tiden godt gå stærkt, så baby kan komme og jeg kan få noget at se til Ellers er den eneste gene jeg har, at jeg er begyndt at få sure opstød. Det er bare så træls. Har hørt nogle sige, det skulle betyde masser af hår på babys hoved?? 

Vægten siger +12kg, og må da indrømme at jeg glæder mig SÅ meget til at få min gamle krop igen, og ik skal føle mig som en stor hval

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

NNL

Hvor er I bare rigtig fine allesammen Synes det er hyggeligt at se hvordan vi alle vokser med raketfart lige nu, og så lige høre fra jer hvordan det går Er glad for at I vil dele

Men nu er der heldigvis ikke længe til maj måned, og jeg GLÆDER mig ubeskriveligt meget til det er vores små guldklumper, vi viser billeder af i stedet for

Anmeld

16. marts 2012

Ølgaard

CAWI skriver:

Et lille billed af min tykke mave fra i dag 33+0

Har nu gået hjemme lidt over en måned pga bækkenløsning, hvilket jeg har fundet ud af SLET ik er noget for mig Så nu må tiden godt gå stærkt, så baby kan komme og jeg kan få noget at se til Ellers er den eneste gene jeg har, at jeg er begyndt at få sure opstød. Det er bare så træls. Har hørt nogle sige, det skulle betyde masser af hår på babys hoved?? 

Vægten siger +12kg, og må da indrømme at jeg glæder mig SÅ meget til at få min gamle krop igen, og ik skal føle mig som en stor hval

Hvor er den baby mave smuk

Vi glæder os til at se hvad der gemmer sig......

Tilde havde hår på hovedet men jeg havde ingen sure opstød

Hehe knus Mette & Tilde

Anmeld

16. marts 2012

Camilla1987

Fra i onsdags da jeg var 32+0..
Maveomkreds 110cm - vægten +4,1kg..
JM og Lægen siger at det er en KÆMPE baby - og tvivler på at jeg går til terminen..

Anmeld

16. marts 2012

NNL

Camilla1987 skriver:

Fra i onsdags da jeg var 32+0..
Maveomkreds 110cm - vægten +4,1kg..
JM og Lægen siger at det er en KÆMPE baby - og tvivler på at jeg går til terminen..

Hvor er du fin Det bliver spændende hvornår den bette vil ud så... Kan være din ventetid snart er ovre

Anmeld

16. marts 2012

sofiell89

Her er et af mig fra i søndags da jeg var 29+2. Vægten siger +5kg der Stiger og falder lidt Men hvor er i alle fine

Anmeld

16. marts 2012

JH12

Jeg synes godt nok i alle sammen er rigtige fine..

Og hold da op hvor er vi efterhånden ved at være godt store..
Det er heldigt der endnu ikke er så langtid til maj-måned, hvor vi får vores små guldklumper i armene..

Anmeld

16. marts 2012

grøn · ært

Jeg er dårlig til at få taget billeder for tiden, men nu haste-tog jeg lige nogen :-)

Anmeld

18. marts 2012

Kruse90

Her er min mave fra i dag

33+2

Kram Carina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.