Tid til et mave-flash...! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.647 visninger
18 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

NNL

Så piwer...

Er det ikke tid til at vise maverne frem i en samlet tråd? Synes det er så sjovt at se hvor forskellige gravide maver kan se ud, selvom vi alle er nogenlunde lige langt henne...

Jeg starter, her er min hule-bule 32+0. Vægten siger +14-15 kg nu, og maven måler 109 cm (målte 84 cm det tykkeste sted da jeg var et par uger henne), så der sker jo lidt

Håber I vil dele "huler" med mig...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Kruse90

ihh hvor er du fin søøde
Jeg ligger lige et billede ind når jeg kommer hjem Er i skole lige nu.

Men vi har klassenstime og de andre snakker Kina. Jeg skal jo ikke med, så jeg sidder bare lige her og hygger lidt

Kram Carina

Anmeld

13. marts 2012

NNL

Kruse90 skriver:

ihh hvor er du fin søøde
Jeg ligger lige et billede ind når jeg kommer hjem Er i skole lige nu.

Men vi har klassenstime og de andre snakker Kina. Jeg skal jo ikke med, så jeg sidder bare lige her og hygger lidt

Kram Carina

Taak

Hehe ja du kan jo ligeså godt slå tiden ihjel med noget andet så, det er jo ikke lige så spændende at høre om når man ikke skal med Men der venter jo noget endnu bedre for dig

Glæder mig til at se billede af dig, og af andre, som forhåbentligt er med på min idé

Anmeld

13. marts 2012

Guldimaven

Så vil jeg da også lige benytte lejligheden til at vise min mave.. 

Her er min mave uge 29.. Den måler nu, 100 cm på det tykkeste sted og vægten siger + 3 kg..  Jeg skal til jordemor imorgen, og er spændt på hvad hun skønner bettemanden til at veje. 

Anmeld

13. marts 2012

NNL

Guldimaven skriver:

Så vil jeg da også lige benytte lejligheden til at vise min mave.. 

Her er min mave uge 29.. Den måler nu, 100 cm på det tykkeste sted og vægten siger + 3 kg..  Jeg skal til jordemor imorgen, og er spændt på hvad hun skønner bettemanden til at veje. 

Sikke en fin mave du har Det bliver spændende hvad jordemoren siger om størrelsen Min lille dreng i maven blev skønnet til 1600 gram i uge 29, hvor mit SF mål var 28 cm. Så har du lidt at sammenligne med

Anmeld

13. marts 2012

Guldimaven

NNL skriver:

Sikke en fin mave du har Det bliver spændende hvad jordemoren siger om størrelsen Min lille dreng i maven blev skønnet til 1600 gram i uge 29, hvor mit SF mål var 28 cm. Så har du lidt at sammenligne med

Ja, det er altid godt at have lidt og sammenligne med!  Og i lige måde, du har godt nok også en smuk smuk mave!

Jeg er spændt på om han er for tyk, fordi til md scanning var han normal alle steder, med undtagelse af rundt om maven, der var han lidt tyk..  hehe

Anmeld

13. marts 2012

Kruse90

Her er min mave 32+2 (fra i søndags)
Ihh jeg nyder at vi er ved at være klar til hendes ankomst

Både Jan og jeg glæder os så meget til at møde hende, og til at blive en lille familie.

Det går super godt her. Jeg syntes tiden er ved at gå lidt langsom hehe Men det er der jo ikke noget at sige til.
Jeg lider stadig ikke at de vilde skavanker, har dog en meget øm lænd sidst på eftermiddagen og et meget ømt skamben, som om jeg har blå mærker.
Filucca står ikke fast endnu desværre, men det kan jo nåes endnu. Så det krydser jeg rigtig meget for

Kram Carina

Anmeld

13. marts 2012

JH12

Jeg er klar til at vise min fede mave frem..  Som nu måler 117 cm.

Har idag været til uge 32+ læge besøg, og vægten siger 16,4 kg.
(har de sidste 7 uger kun taget 4 kg på.)

Maven er målt til 30 cm. og bettepigen er skønnet til 2000-2200 gram. Lægen regner med 2200 men han var bange for at skyde lidt for højt, og derfor sagde han ^ . Men hun ligger stadigvæk over gennemsnittet, men alt var fint..

Ingen stærk mærker, og ingen vand i kroppen.... endnu (7-9-13)

Selvom jeg har en mindre bækkenløsning, har jeg ellers ingen vilde  skavanker, udover maven er i vejen, og de ekstra kilo kan da mærkes, også er jeg for første gang i graviditeten begyndt at få lidt kvalme men det kommer meget hvis jeg er rigtig træt, eller har spist meget hvidt brød også kommer kvalmen om aften/ natten .. Også er jeg selvfølgelig begyndt at være meget træt.. Men det er ikke noget der rigtig betyder noget for mig, da jeg stadig lever det normale liv, uden vilde smerter - har lært at lytte til kroppen

Men jeg går mindst 3 lange ture om dagen, og en gang om ugen er jeg  i svømmehallen med NNL (nadia) - som er mega skønt..
også bruger jeg kroppen rigtig meget i skolen, hvor jeg læser til psykomotorik terapeut

Anmeld

13. marts 2012

morbibi

Her er min mave i uge 30+6 idag og ved siden af, står min mindste datter på 7 år.
Jeg måler 122 cm i omkreds og glæder mig til at smide dem igen og jeg har taget 7 kg på og døjer af og til, med vand i kroppen, men heldigvis ikke mere end et par timer af gangen. Til gengæld døjer jeg meget med vejrtrækningen. Kan nogen gange ikke få luft og ender nok med at mangle ilt til hjernen . Jeg vrøvler i hvert fald, når åndedrættet svigter

Anmeld

13. marts 2012

viben

I er så fine allesammen, flotte.store.maver!. min er godt.nok også vokset, regner med at ligge et billede op i weekenden,.når vi har fået pc'ens i.internet til at virke igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.