kaster op uden opkast ? ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

Princesspigen

LunaLykke skriver:

Sådan kastede jeg op hver eneste morgen de første 18 uger ca. Så jeg ventede altid lige med at spise morgenmad til jeg havde "kastet op", for det er trods alt bedre at kaste ingenting op, end at kaste morgenmaden op

Men man bliver super dårlig af ikke at kunne holde noget i sig, og det er klart, hvis du bliver rigtig dårlig og syg af det, skal du kontakte lægen.

jeg skal til lægen idag i anden sammenhæng og vil snakke med hende om der ik er et eller andet forslag hun kan komme med i forhold til bare at få lidt væske i mig.. der er mange der er bekymret for mig og jeg tænker selvfølgelig på hvis jeg intet har i mig, har baby så til at klare sig.. så nnu må vi se hvad hun siger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Princesspigen

Septemberbaby2012 skriver:

Jeg har siden 6+ kastet op hver dag morgen middag aften og har tabt mig,

Jeg syntes ikke det er blevet bedre og kaster stadig op om morgenen og kan ikke hold enoget i mig før efter kl 12-13 stykker.

om aftenen kaster jeg op igen efter aftensmad.

Men inden jeg spiser morgenmad kaster jeg også op uden der kommer noget og det gør så ondt, puha syntes det er mere hårdt når man gør det ind når der kommer noget med.

jeg er idag 12+4 så håber snart det stopper igen,

har prøvet både piller og akupunktur fra lægen dog uden virkning.

hvsi det fortsætter skal jeg på sygehuset fik jeg afvide!

puha det lyder bestemt heller ikke rart..

føler med dig..

Anmeld

13. marts 2012

lycly

Princesspigen skriver:

jeg skal til lægen idag i anden sammenhæng og vil snakke med hende om der ik er et eller andet forslag hun kan komme med i forhold til bare at få lidt væske i mig.. der er mange der er bekymret for mig og jeg tænker selvfølgelig på hvis jeg intet har i mig, har baby så til at klare sig.. så nnu må vi se hvad hun siger

God idé - men baby skal nok klare sig. Den suger alt hvad du har af næring, men det gør desværre at der ikke er meget tilovers til dig selv Håber du kan få et eller andet der kan hjælpe lidt på det.

Anmeld

13. marts 2012

Princesspigen

LunaLykke skriver:

God idé - men baby skal nok klare sig. Den suger alt hvad du har af næring, men det gør desværre at der ikke er meget tilovers til dig selv Håber du kan få et eller andet der kan hjælpe lidt på det.

ved godt at baby klarer sig men bliver nu alligevel bekymret, hvis nu jeg besvimer og falder forkert eller sådan, tænk hvis jeg skader den lille..

er første gangs gravid(hvilke nok kan høres på mig) så der er rigtig mange tanker og bekymringer omkring alt det her..

Anmeld

13. marts 2012

lycly

Princesspigen skriver:

JJeJeg

ved godt at baby klarer sig men bliver nu alligevel bekymret, hvis nu jeg besvimer og falder forkert eller sådan, tænk hvis jeg skader den lille..

er første gangs gravid(hvilke nok kan høres på mig) så der er rigtig mange tanker og bekymringer omkring alt det her..

Jeg kan fuldstændig forstå dig, jeg havde præcis de samme bekymringer

Anmeld

13. marts 2012

Princesspigen

hjemme efter turen til lægen..

måske begyndende blære betændelse(fik jeg os af vide i sidste uge)

aldrig været smittet med "katte virussen" så skal være omhyggelig og passe på når jeg skifter kattebakken..

med hensyn til kvalme vil de ingen ting gøre pt.. desværre.. jeg skal blive ved som nu med at kæmpe for at få væske og mad i mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.