kaster op uden opkast ? ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.635 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

Princesspigen

jeg har igennem 3 uger haft en del gener af min graviditet..

voldsom kvalme, svimmelhed(grundet væske mangel), kløende og ømme bryter og forstoppelse..

jeg har ind til idag ikke kastet op kun haft så voldsom kvalme at jeg jeg hverkan har ku spise eller drikke..

idag skete det så, sku hoste og det udviklede sig til min mave lavede de der opkast kramper(ved ikke hvordan jeg skal forklare det) så hoved ned i wcet, trods jeg "kastede op" 10 gange i træk kom der intet ud over lidt spyt.. ikke engang mavesyre  

nogle der har oplevet det samme ?

kaste op men når der ikke er noget i maven kan intet jo komme op.. men alligevel lidt mærkeligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Sille86

Ja havde det på præcis samme måde de 3 første mdr af denne ( min anden graviditet) det er ikke rart føler med dig...

Anmeld

13. marts 2012

Princesspigen

Sille86 skriver:

Ja havde det på præcis samme måde de 3 første mdr af denne ( min anden graviditet) det er ikke rart føler med dig...

gik det over omkring uge 12 eller?

Anmeld

13. marts 2012

Sille86

Princesspigen skriver:

gik det over omkring uge 12 eller?

Det blev i hvertfald gradvist bedre, omkring uge 16 var jeg slet ikke dårlig mere og kunne nyde graviditeten...

Anmeld

13. marts 2012

Princesspigen

Sille86 skriver:

Det blev i hvertfald gradvist bedre, omkring uge 16 var jeg slet ikke dårlig mere og kunne nyde graviditeten...

det har stået på i 3 uger, jeg er idag 10+0 og kaster så op idag..

håber bare snart det bliver bedere, kæresten er næsten klar til at prøve at få mig indlagt for bare at få væske i mig  han er bange for jeg falder om på gaden eller sådan

Anmeld

13. marts 2012

FrkZier

Princesspigen skriver:

jeg har igennem 3 uger haft en del gener af min graviditet..

voldsom kvalme, svimmelhed(grundet væske mangel), kløende og ømme bryter og forstoppelse..

jeg har ind til idag ikke kastet op kun haft så voldsom kvalme at jeg jeg hverkan har ku spise eller drikke..

idag skete det så, sku hoste og det udviklede sig til min mave lavede de der opkast kramper(ved ikke hvordan jeg skal forklare det) så hoved ned i wcet, trods jeg "kastede op" 10 gange i træk kom der intet ud over lidt spyt.. ikke engang mavesyre  

nogle der har oplevet det samme ?

kaste op men når der ikke er noget i maven kan intet jo komme op.. men alligevel lidt mærkeligt..

det fordi du ikke har noget i maven der kan blive kastet op

Anmeld

13. marts 2012

lycly

Sådan kastede jeg op hver eneste morgen de første 18 uger ca. Så jeg ventede altid lige med at spise morgenmad til jeg havde "kastet op", for det er trods alt bedre at kaste ingenting op, end at kaste morgenmaden op

Men man bliver super dårlig af ikke at kunne holde noget i sig, og det er klart, hvis du bliver rigtig dårlig og syg af det, skal du kontakte lægen.

Anmeld

13. marts 2012

Princesspigen

FrkZier skriver:

det fordi du ikke har noget i maven der kan blive kastet op

den konklusion kom jeg os frem til.. mener bare at der i det mindste burdte være noget mavesyre..

syndes det nok det er mærkeligt

Anmeld

13. marts 2012

Sille86

LunaLykke skriver:

Sådan kastede jeg op hver eneste morgen de første 18 uger ca. Så jeg ventede altid lige med at spise morgenmad til jeg havde "kastet op", for det er trods alt bedre at kaste ingenting op, end at kaste morgenmaden op

Men man bliver super dårlig af ikke at kunne holde noget i sig, og det er klart, hvis du bliver rigtig dårlig og syg af det, skal du kontakte lægen.

Det ka jeg godt nikke genkendende til...

Anmeld

13. marts 2012

Lenaogkasper

Jeg har siden 6+ kastet op hver dag morgen middag aften og har tabt mig,

Jeg syntes ikke det er blevet bedre og kaster stadig op om morgenen og kan ikke hold enoget i mig før efter kl 12-13 stykker.

om aftenen kaster jeg op igen efter aftensmad.

Men inden jeg spiser morgenmad kaster jeg også op uden der kommer noget og det gør så ondt, puha syntes det er mere hårdt når man gør det ind når der kommer noget med.

jeg er idag 12+4 så håber snart det stopper igen,

har prøvet både piller og akupunktur fra lægen dog uden virkning.

hvsi det fortsætter skal jeg på sygehuset fik jeg afvide!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.