Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mamalou skriver: Jeg tænkte bare, at det kunne give lidt ekstra op til dagen, men hvis ikke det hjælper på vægten, så er der vist ingen grund til at udsætte sig for det. Vi er nogle der er startet på Dukan kuren, det var ikke noget for dig? Den skulle være rigtig effektiv!
Jeg tænkte bare, at det kunne give lidt ekstra op til dagen, men hvis ikke det hjælper på vægten, så er der vist ingen grund til at udsætte sig for det.
Vi er nogle der er startet på Dukan kuren, det var ikke noget for dig? Den skulle være rigtig effektiv!
synes det lyder lidt besværligt har læst om det men synes man skal sammen sætte en masse grupper mad hver gang man skal spise!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sofia skriver: SEJT: Go for it
SEJT: Go for it
hvor godt - du maa naesten tag et foer og efter billede... det vil vaere sjovt at kigge paa naar du har naaet dit maal Godt gaaet by the way
Held og lykke med det!
1234567890 skriver: hvor godt - du maa naesten tag et foer og efter billede... det vil vaere sjovt at kigge paa naar du har naaet dit maal Godt gaaet by the way
jeg har et billede af mig selv fra da jeg vejede 96 kg også et nu. ca 20 kg er smidt.
Guldimaven skriver: Held og lykke med det!
tak
Ditte_Marie skriver: Held og lykke! Det kan du sagtens - jeg har lige tabt 2,4kg på en uge, så du kan godt nå det
Held og lykke! Det kan du sagtens - jeg har lige tabt 2,4kg på en uge, så du kan godt nå det
det er os godt gået
er du stadig på nupo?
Frøken Christiansen skriver: det er os godt gået er du stadig på nupo?
Frøken Christiansen skriver: jeg har et billede af mig selv fra da jeg vejede 96 kg også et nu. ca 20 kg er smidt.
maa vi faa dem at se en dag ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128