-6,3 kg på 5 uger?!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.486 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

bobbles

Hej tøsser  ja har sat mig for at selvom jeg har tabt 20 kg så vil jeg gerne lige tabe 6,3 kg mere fordi så siger vægten 70 kg og vil gerne lidt ned i vægt da jeg skal skal igennem noget af det største i mit liv så vil gerne tabe de her kg mere.

Ved det lyder vildt med 6,3 kg på 5 uger( 13 april), men det skal så os siges at jeg både er på sund kost og halvt nupo, håber på at det kan lade sig gøre, og klarer jeg den inden for tidsfristen så har min kæreste en overraskelse til mig har han sagt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

FrkZier

Frøken Christiansen skriver:

Hej tøsser  ja har sat mig for at selvom jeg har tabt 20 kg så vil jeg gerne lige tabe 6,3 kg mere fordi så siger vægten 70 kg og vil gerne lidt ned i vægt da jeg skal skal igennem noget af det største i mit liv så vil gerne tabe de her kg mere.

Ved det lyder vildt med 6,3 kg på 5 uger( 13 april), men det skal så os siges at jeg både er på sund kost og halvt nupo, håber på at det kan lade sig gøre, og klarer jeg den inden for tidsfristen så har min kæreste en overraskelse til mig har han sagt

så krydser jeg da fingre for du klare den

Anmeld

13. marts 2012

bobbles

FrkZier skriver:

så krydser jeg da fingre for du klare den

jeg håber det da

Anmeld

13. marts 2012

132319

Det er på ingen måde sundt at tabe sig så hurtigt.

Er dit BMI under 30, anbefales det at tabe sig MAX ½ kg om ugen.

Når du stopper på nupo (som jeg i øvrigt slet ikke synes er godt for kroppen) vil du lynhurtigt tage det hele på igen.

Anmeld

13. marts 2012

Mamalou

Jeg synes også det lyder ambitiøst, men det kan nok lade sig gøre. Især hvis du vælger fuld nupo nogle dage - evt op til dagen. Om det er sund for din krop, kan nok diskuteres

Anmeld

13. marts 2012

bobbles

132319 skriver:

Det er på ingen måde sundt at tabe sig så hurtigt.

Er dit BMI under 30, anbefales det at tabe sig MAX ½ kg om ugen.

Når du stopper på nupo (som jeg i øvrigt slet ikke synes er godt for kroppen) vil du lynhurtigt tage det hele på igen.

kan nu ikke rigtig se problemet da jeg drikker 2 nupo om dagen og resten er sund mad!!!

Men selvfølgelig hvis man ikke selv kan tabe sig så kan jeg godt forstå hvorfor det er sådan!

Anmeld

13. marts 2012

bobbles

Mamalou skriver:

Jeg synes også det lyder ambitiøst, men det kan nok lade sig gøre. Især hvis du vælger fuld nupo nogle dage - evt op til dagen. Om det er sund for din krop, kan nok diskuteres

jeg har været på fuld nupo men det er jeg ikke mere for synes det er for hårdt, og så kommer man ikke rigtig nogen veje med vægttabet. så derfor drikker jeg i øjeblikket kun 2 nupo om dagen og resten sund mad

Anmeld

13. marts 2012

Mamalou

jeg har været på fuld nupo men det er jeg ikke mere for synes det er for hårdt, og så kommer man ikke rigtig nogen veje med vægttabet. så derfor drikker jeg i øjeblikket kun 2 nupo om dagen og resten sund mad

Jeg tænkte bare, at det kunne give lidt ekstra op til dagen, men hvis ikke det hjælper på vægten, så er der vist ingen grund til at udsætte sig for det.

Vi er nogle der er startet på Dukan kuren, det var ikke noget for dig? Den skulle være rigtig effektiv!

Anmeld

13. marts 2012

132319

kan nu ikke rigtig se problemet da jeg drikker 2 nupo om dagen og resten er sund mad!!!

Men selvfølgelig hvis man ikke selv kan tabe sig så kan jeg godt forstå hvorfor det er sådan!

Jeg synes ikke om at skifte mad ud med pulver -Uanset hvor meget eller hvor lidt det er.

Har jeg nogensteder skrevet at jeg ikke kan tabe mig sådan? Eller har brug for at tabe mig sådan? Nej, vel?

Jeg skriver blot hvad anbefalingerne lyder på og et så hurtigt vægttab, er ikke sundt for din krop.

Anmeld

13. marts 2012

Sofia

SEJT: Go for it

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.