Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mortil2tiloktober skriver: Har du mere jordbær stof tilbage eller det stof på billed 4 ??Pris inklusiv porto for 1 par i 56Og for 2 par i 56??
Har du mere jordbær stof tilbage eller det stof på billed 4 ??Pris inklusiv porto for 1 par i 56Og for 2 par i 56??
Har desværre ikke mere jordbærstof men kan lave et par i det andet for 100 kr inkl. Porto
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Slott skriver: Hold op hvor er det sødt.
Hold op hvor er det sødt.
Tusind tak
Mette. skriver: Så vil de koste 260 kr. Inkl. Porto
Så vil de koste 260 kr. Inkl. Porto
tak
og hvad med et par ?
har du katvig stoffet ?
Mette. skriver: Har desværre ikke mere jordbærstof men kan lave et par i det andet for 100 kr inkl. Porto
Babyklar skriver: tak og hvad med et par ? har du katvig stoffet ?
De vil koste 135 kr. inkl. porto.
Jeg har desværre ikke mere katvig stof.
Mette. skriver: De vil koste 135 kr. inkl. porto. Jeg har desværre ikke mere katvig stof.
øv bøv..
men hvad så med de bukser på 2 sidste billede ? ..
hva de lavet af?
Babyklar skriver: øv bøv.. men hvad så med de bukser på 2 sidste billede ? .. hva de lavet af?
Undskyld mit sene svar - jeg havde ikke set din besked
Jeg er ikke sikker på hvilket stof du mener?
Annemor... skriver: De er rigtig fine til ham. Han havde klapbukserne på igår, de er bare super fine til ham.
De er rigtig fine til ham. Han havde klapbukserne på igår, de er bare super fine til ham.
Nu lykkedes det endelige med det stof. Jeg har lige fået det hjem i dag skal jeg prøve at tage nogle billeder med stof der kunne passe som ører?
Mette. skriver: Undskyld mit sene svar - jeg havde ikke set din besked Jeg er ikke sikker på hvilket stof du mener?
Har du det stof hjemme som du har lavet på anden sidste billede ? Og hvad koster disse bukser med porto
Mette. skriver: måmå Nu lykkedes det endelige med det stof. Jeg har lige fået det hjem i dag skal jeg prøve at tage nogle billeder med stof der kunne passe som ører?
måmå
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128