Endnu en... Må jeg se jeres tatoveringer(børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.347 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. marts 2012

Benjamins'mor

Ja, her kommer endnu en, jeg ved det, men synes alle de andre er indviklede at finde rundt i.

Må jeg se jeres tatoveringer dedikeret til jeres børn?

Har ikke en selv endnu, men min far er ved at tegne en som jeg kan vise onsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

nilletøz

sådan ser  min ud... 

fik den sidste år 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. marts 2012

Benjamins'mor

nilletøz skriver:

sådan ser  min ud... 

fik den sidste år 

Hvor er den fin !

Anmeld

13. marts 2012

Sara.

Her er min mands.. det er af vores to børn, og ligner på en prik.... billedet er taget lige da det blev lavet, så det ser bedre ud nu
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. marts 2012

Benjamins'mor

Sara. skriver:

Her er min mands.. det er af vores to børn, og ligner på en prik.... billedet er taget lige da det blev lavet, så det ser bedre ud nu

Hvor er de flotte!

Min far er ved at tegne en stor sommerfugl med et b og hans fødselsdag i.

Anmeld

13. marts 2012

Camillago

Sara. skriver:

Hvor er de flotte! Må jeg spørge, hvem der har lavet dem? Min kæreste drømmer også om vores to børn på armen, og det er jo vigtigt, at det er en, der kan gøre det ordentligt.

Anmeld

13. marts 2012

Sara.

Camillago skriver:

Hvor er de flotte! Må jeg spørge, hvem der har lavet dem? Min kæreste drømmer også om vores to børn på armen, og det er jo vigtigt, at det er en, der kan gøre det ordentligt.

Ja det må du gerne, og vi kan sagtens anbefale ham... han er super god!!!!!!!!!!! og billig!! MEN han har studie i Bulgarien.....

Vi var på sommerferie i Sunny Beach (som faktisk også er rigtig børnevenlig - stranden er perfekt til børn, hvis man bare skal slappe på hotel og holde badeferie) ...og fik anbefalet at få lavet tatovering dernede. Så det valgte min mand at få. Det kostede 1000 kr.

Vi har billederne som de er tegnet efter og det ligner virkelig på en prik.

Anmeld

13. marts 2012

Sara.

Benjamins'mor skriver:

Hvor er de flotte!

Min far er ved at tegne en stor sommerfugl med et b og hans fødselsdag i.

Det lyder også flot!

Og en særlig betydning når den er dedikeret din søn, men også at din far laver den...

Min mand vil gerne have en til som jeg skal tegne.... Synes bare det er lidt stort at tegne noget han skal have på armen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.