til alle jer der har fulgt denne tråd..
min søster blev her til morgen operert, det viste sig at hendes æggeleder var sprunget fordi de ikke undersøgte hende men bare sendte hende hjem uge efter uge..
de blev nød til at fjerne hendes ene æggeleder.. oven i det fjernede de næsten 400 ml blod fra livmoderen som var hvor det ikke måtte, hvilke vil sige der faktis var en indre blødning fordi æggelederen var sprunget..
hun har fået lavet 4 små pæne snit i maven og skal nu holde sig lidt i ro et par dage..
beskeder på hospitalet var at hvis ikke hun var kommet der ku hun da været død af det... (lorte læger dem der blev ved at sende hende hjem altså!!!!
)
trods operationen imorges kørte jeg hende faktis hjem til sig selv her til aften efter lægerne udskrev hende, dog på den besked at hun sku slappe af der hjemme..
da hun har voldsom ADHD har hun svært ved at være i ro, så derfor har vi sørget for en af hendes venner er hos hende ihværtifal det næste døgn som hjælp så hun ikke får lov til at lave ret meget selv..
er glad for det nu er overstået og jeg ved min søster nok skal få det godt igen! 
Anmeld