jeg ved ikke om denne tråd sku stå under aborter, men jeg skal bruge lidt råd og vejledning, men skal lige siges, det drejer sig ikke om mig men om min søster..
A er 33 år, har ADHD og har genneralt et ret svært liv med sygdom, tarmproblemer, og kommune problemer..
hun har siden hun var 16 forsøgt at blive gravid men uden at det lykkedes..
A har for 1½ år siden fået foretaget en KEGLESNITS-operation og i den forstand fået af vide hun nu havde endnu mindre chance for børn(chancerne er små i forvejen)
Hun er nu(som et stort chok for alle) gravid..
A opdagede det da hun igennem 4 uger blødte en del og havde store mave smerter men alligevel ikke havde de almindelige symptomer på mens som hun normalt har.. hun tog en test og positiv..
allerede dagen efter måtte jeg køre hende på Hvidovre sygehus grundet de store smerter hvor beskeden var: vi kan ikke se en baby i din livmoder, enten er du ikke ret langt henne eller også ligger fosteret uden for livmoderen.. med den besked blev hun sendt hjem..
hun har nu i 4 uger gået til kontrol blod prøver en gang om ugen hvor de siger at vi må se tiden an..
hun bløder stadig og har voldsomme smerter..
den eneste besked er at baby er død et sted inde i hende for gravidiets hormonerne falder MEGET langsomt.. men de ved stadig ikke om det er uden for livmoderen eller ej..
Jeg tænker så: burdte de ikke lave andet end blodprøver ? lave nogle undersøgelser, gøre et eller andet andet end bare sende hende hjem en uge mere med blødninger og smerter ? ? ? hun kan ikke fungere ordentligt, kan hverken handle, vaske eller gå ned med skrald grundet de store smerter, ligger største delen af tiden på sofaen og tuder med store smerter..
det bekymrer mig at de ikke gør noget.. er vi ude i at skal se om vi kan finde et andet sygehus der vil se på hende eller hvad gør vi ?
og må vi egentlig skifte sygehus? ? ?
håber nogle kan hjælpe med et godt råd eller andet 
den bekymret søster