Min kæreste's x-kone bruger børnene som hævn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2009

Leneur

vi vil have dem på fuld tid og sørge for deres ve og vel. Selvfølgelig skal deres mor da se dem og være sammen med dem alt det hun vil. Vi er ikke hævngerrige men når alt hvad man gør for børnenes skyld og når weekender og aftaler bliver sløjfet gang på gang, fordi min kæreste ikke bøjer sig i støvet for hende, fordi hun åbenbart er bitter over nogle ting, så bliver man sgu' frustreret. Det var hende der fandt en anden og ville ud af forholdet. Det sjove er jo at når han ikke har haft en kæreste så har der ingen problemer været men det kan da ikke passe at min kæreste ikke må komme videre i hans liv, for at ku få lov til at være sammen med sine børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2009

Honningblomst

vi vil have dem på fuld tid og sørge for deres ve og vel. Selvfølgelig skal deres mor da se dem og være sammen med dem alt det hun vil. Vi er ikke hævngerrige men når alt hvad man gør for børnenes skyld og når weekender og aftaler bliver sløjfet gang på gang, fordi min kæreste ikke bøjer sig i støvet for hende, fordi hun åbenbart er bitter over nogle ting, så bliver man sgu' frustreret. Det var hende der fandt en anden og ville ud af forholdet. Det sjove er jo at når han ikke har haft en kæreste så har der ingen problemer været men det kan da ikke passe at min kæreste ikke må komme videre i hans liv, for at ku få lov til at være sammen med sine børn.

Hvis det er det I vil, så tror jeg virkelig ikke I skal søge fuld først, for det kunne meget vel blive moderen der fik den.
Men for at have dem fuldtid skal I jo langsomt øge samvær, for man kan da ikke bare flytte børnene fuldtid til jer og væk fra mor. Men hvis samværet øges og børnene får det bedre hos jer og trives osv, så er chancerne jo gode for at I kan få den fulde, hvis det er vigtigt for jer.
En anden ting jeg tænker på...var der problemer før du kom ind i billedet og hvorfor er din mand gået med til så lidt samvær fra starten for nu at ændre det. Jeg har desværre oplevet mange mænd som nød kun at være weekendfar da de var singler og så fik de en ny og så gad han pludselig godt at lege familie...og det er sørnme da ikke for børnenes skyld. Nå, men jeg aner jo ikke hvordan det var hos jer før du kom ind i billedet. Men husk at de handler om din mand og hans x.
Håber aldrig min x bare finder ud af at han vil have sine børn fuldtid....men det tror jeg nu heller ikke, vi er ret enige om hvad der er bedst for børnene og hvordan ændringer skal tackles, heldigvis..
Held og lykkke..
Knus..

Anmeld

31. marts 2009

Leneur

og det er jo også det vi håber på men det er jo så forbandet svært når moderen ikke er samarbejdsvillig men kan sige at også inden jeg kom ind i billedet ville min kæreste også gerne være meget sammen med sine børn og som sagt ingen problemer den gang også derfor han skrev under på samværsaftalen fordi det gik som smurt jo men vil tage til efterretning det med samværsaftalen og se om det kan lykkes... Tror det bare ikke desværre. Er selv skilsmissebarn og ved hvordan det kan være når alt er godt.
Ved også at det er en sag mellem min kæreste og hans x men de drenge betyder så meget for mig og jeg vil bare have at de har det godt om det er hos deres mor eller os er for så vidt underordnet . Der skal bare være styr på de aftaler der er indgået. for det går også udover børnene ikke at se deres far så tit.

Anmeld

31. marts 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Kære Leneur.

Jeg vil bare lige knytte en kommentar. Jeg synes, det lyder som om i udelukkende vil børnenes bedste og at det er DEM i kæmper for. Jeg håber det bedste for jeres lille familie.

Og Eva, der findes jo faktisk mødre der ikke er samarbejdsvillige omkring børnene, og som modarbejder. Nu skriver du at du aldrig håber din ex søger om fuld forældremyndighed, men derfor kan det jo sagtens være det der skal til i denne situation.
Vi ved jo ikke hvad der ligger til grund for at samværsaftalen er blevet som den er, men der er sikkert en helt anden forklaring end at manden "ville nyde singlelivet og nu gerne vil spille familiefar..." jeg synes så absolut Leneur har børnenes ve og vel i fokus i det hun skriver.

Hilsen fra Line.

Anmeld

31. marts 2009

Honningblomst

SØS skriver:

Kære Leneur.

Jeg vil bare lige knytte en kommentar. Jeg synes, det lyder som om i udelukkende vil børnenes bedste og at det er DEM i kæmper for. Jeg håber det bedste for jeres lille familie.

Og Eva, der findes jo faktisk mødre der ikke er samarbejdsvillige omkring børnene, og som modarbejder. Nu skriver du at du aldrig håber din ex søger om fuld forældremyndighed, men derfor kan det jo sagtens være det der skal til i denne situation.
Vi ved jo ikke hvad der ligger til grund for at samværsaftalen er blevet som den er, men der er sikkert en helt anden forklaring end at manden "ville nyde singlelivet og nu gerne vil spille familiefar..." jeg synes så absolut Leneur har børnenes ve og vel i fokus i det hun skriver.

Hilsen fra Line.

Jamen det siger jeg da ikke...altså at der ikke er mødre der er lige så tåbelige som fædre...der er mange af alle. Det jeg tænker på er at man da skal gå den rigtige vej...hvis man bruger det at søge fælles for at moderen skal få en forskrækkelse, så synes jeg helt ærligt fokus er forkert.
Gå gennem myndighederne og få mere samvær og så den vej rundt.
Nej, jeg håber ikke min x søger den, han har valgt at han kun vil have børnene så lidt som han har præcis som i den beskrevne sag her og så ville jeg da virkelig blive skuffet hvis han pludselig sad og så på mig udefra og ikke mente jeg egnede mig til at have børnene bare med fælles.
Men nu kan vi heldigvis samarbejde, for det har vi valgt at gøre fordi vi begge elsker vores børn og vil dem det aller bedste i en ikke optimal situation....men for dælen da det er og har da ikke altid været lige let.
Men igen, det er nemt at sidde og have overskud når man ikke har børnene fuldtid og ikke engang selv har børn.
Knus..

Anmeld

31. marts 2009

Leneur

Hej Line/Søs.
Tusind mange tak for at du kan se vinklen fra vores side af.
Og til dig Eva... Nej jeg har ingen børn selv først til september men arbejder trods alt i en børnehave og er tæt knyttet til min familie, hvor der også er børn, så selvom jeg ikke selv ved hvordan det er med børn i hverdagen føler jeg mig lidt trådt på i det du siger. Ja hverdagen vil sætte ind med alt hvad det indebærer af både positive og negative aspekter med trætte børn der er Rasmus modsat og bare ikke vil noget som helst men også at vi ville få mere tid til at fordybe os i nogle ting og nyde at det ikke skal være huj hej for både at hygge, snakke og opleve nogle ting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.