vi vil have dem på fuld tid og sørge for deres ve og vel. Selvfølgelig skal deres mor da se dem og være sammen med dem alt det hun vil. Vi er ikke hævngerrige men når alt hvad man gør for børnenes skyld og når weekender og aftaler bliver sløjfet gang på gang, fordi min kæreste ikke bøjer sig i støvet for hende, fordi hun åbenbart er bitter over nogle ting, så bliver man sgu' frustreret. Det var hende der fandt en anden og ville ud af forholdet. Det sjove er jo at når han ikke har haft en kæreste så har der ingen problemer været men det kan da ikke passe at min kæreste ikke må komme videre i hans liv, for at ku få lov til at være sammen med sine børn.
Hvis det er det I vil, så tror jeg virkelig ikke I skal søge fuld først, for det kunne meget vel blive moderen der fik den.
Men for at have dem fuldtid skal I jo langsomt øge samvær, for man kan da ikke bare flytte børnene fuldtid til jer og væk fra mor. Men hvis samværet øges og børnene får det bedre hos jer og trives osv, så er chancerne jo gode for at I kan få den fulde, hvis det er vigtigt for jer.
En anden ting jeg tænker på...var der problemer før du kom ind i billedet og hvorfor er din mand gået med til så lidt samvær fra starten for nu at ændre det. Jeg har desværre oplevet mange mænd som nød kun at være weekendfar da de var singler og så fik de en ny og så gad han pludselig godt at lege familie...og det er sørnme da ikke for børnenes skyld. Nå, men jeg aner jo ikke hvordan det var hos jer før du kom ind i billedet. Men husk at de handler om din mand og hans x.
Håber aldrig min x bare finder ud af at han vil have sine børn fuldtid....men det tror jeg nu heller ikke, vi er ret enige om hvad der er bedst for børnene og hvordan ændringer skal tackles, heldigvis..
Held og lykkke..
Knus..
Anmeld