Jeg er gravid i 16. uge og selvfølgelig glæder jeg mig da det er mit første barn.
Det bliver nogen gange overskygget af at min kæreste's x-kone gør alt hvad hun kan for at modarbejde samværet med børnene. Min kæreste vil gerne være så meget sammen med hans børn som muligt og det støtter jeg ham i, så jeg bliver ked af det på hans vegne når hun stiller sig på bagbenene.
Han har i den tid jeg har kendt ham gjort alt for at børnene skal have det godt her hos os og vi hygger med forskellige ting. Hun pressede på for at vi skulle vælge sommerferie allerede i januar måned og det gjorde vi så men nu er det galt, da drengenes bedsteforældre gerne vil have dem med til udlandet i de uger, så nu er hun sur over at vi ikke vil ændre vores planer der, så selvom vi allerede havde aftalt at vi skulle have dem med til klubaften i onsdags og at de skulle med til superligakamp søndag, kunne det ikke lade sig gøre alligevel, fordi det ikke lige var i hendes farvør.
Endvidere har min kæreste og x-konen en ejendom sammen, som der er skrevet betinget skøde på, at hun og hendes far hæfter for alt gæld. De siger da også at de betaler af på gælden men gentagne gange er min kæreste blevet kaldt i fogedretten for sager som "allerede" er betalt og så bliver de sure på ham når han nævner det og igen bliver børnene brugt. De glemmer at det ikke kun er min kæreste de straffer men også børnene som elsker deres far overalt på jorden. På trods af utallige henstillinger fra statsforvaltningen gør de bare som de lyster.
Min kæreste og x-konen har fælles-forældremyndighed men det kan vi godt nok ikke mærke, så nu har min kæreste søgt om den fulde forældremyndighed men det kan jo tage lang tid og så er det jo heller ikke sikkert at sagen falder ud til vores fordel.
Hvad gør vi i mellemtiden? For det er jo noget som fylder meget og giver mange frustrationer.
Anmeld