Hvad ville i gøre? Ønske om en baby mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. marts 2012

Anonym trådstarter

Sagen er at vi herhjemme ønsker os en baby mere.

Men mine forældre er ikk særlig begejstret da vi har en datter på knap 2år i forvejen og de mener vi lig skal styr hende først selvom det går super fint herhjemme m.m så ved ikk præcis hvad de mener.

Men der er også andre ting som f.eks:

- Vi har i 7 mdr ventet på en større lejlighed på 1 plan vi har tilbud på en nu men 5 andre der skal sige nej først. Det svar får vi fredag.

- Jeg har sukkersyg og skal til kontrol hver anden uge på fyn og vi bor i sønderjylland jeg har ikk selv kørekort.

- Kæresten har søgt om at komme videre i Forsvaret men intet er afgjort før brevet kommer den her uge.

Jeg vil pga min sygdom højst sandsynlig blive sygmeldt fra starten og det er okay for mig for at jeg kan få ro på m.m.

Men ville i pga disse få ting vælge jeres ønske fra eller gør det?
Jeg er pt på p-piller så der vil gå noget tid og regner med at der går nogle mdr inden gravditeten melder sig, vi har prøvet ubeskyttet sex i 5 mdr uden der skete noget.

Hva siger i piger??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

mizz-lillemor06

Anonym skriver:

Men mine forældre er ikk særlig begejstret da vi har en datter på knap 2år i forvejen og de mener vi lig skal styr hende først selvom det går super fint herhjemme m.m så ved ikk præcis hvad de mener.

- Vi har i 7 mdr ventet på en større lejlighed på 1 plan vi har tilbud på en nu men 5 andre der skal sige nej først. Det svar får vi fredag.

- Jeg har sukkersyg og skal til kontrol hver anden uge på fyn og vi bor i sønderjylland jeg har ikk selv kørekort.

- Kæresten har søgt om at komme videre i Forsvaret men intet er afgjort før brevet kommer den her uge.

Jeg vil pga min sygdom højst sandsynlig blive sygmeldt fra starten og det er okay for mig for at jeg kan få ro på m.m.

Jeg er pt på p-piller så der vil gå noget tid og regner med at der går nogle mdr inden gravditeten melder sig, vi har prøvet ubeskyttet sex i 5 mdr uden der skete noget.

Hva siger i piger??

jeg ville gøre det. det er jer der ønsker det og så skal andre ikke blande sig i det. jeg har selv sukkersyge og var på OUH hver fjortens dag men tjekkede med det offenlige og det er ikke noget problem. men ja jeg blev sygemeldt da jeg var 3 måneder henne. men dejligt for man har ro på graviditetten, god kontrol og kan nyde den. så hvis jeg var ville jeg gøre det. en større bolig skal i nok få inden mon ikke??

Anmeld

12. marts 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hva siger i piger??

hvis det er det I ønsker, så er det det i skal gøre

Anmeld

12. marts 2012

Anonym trådstarter

mizz-lillemor06 skriver:

jeg ville gøre det. det er jer der ønsker det og så skal andre ikke blande sig i det. jeg har selv sukkersyge og var på OUH hver fjortens dag men tjekkede med det offenlige og det er ikke noget problem. men ja jeg blev sygemeldt da jeg var 3 måneder henne. men dejligt for man har ro på graviditetten, god kontrol og kan nyde den. så hvis jeg var ville jeg gøre det. en større bolig skal i nok få inden mon ikke??

Hvis kæresten skal gå hjemme på dagpenge kan han heldigvis køre.

Er ikk glad for at skulle alene afsted når det er .

Jeg håber virkelig på noget større. Og ønsker virkelig at de andre hopper fra lejligheden så vi kan få den for der er kun 6 4-værelses lejligheder i det områd vi ønsker at bo.

Jeg synes det var et skønt at de fulgte en så tæt på OUH og at det var muligt at komme så tit. jeg blev også hurtig sygmeldt de undrede sig nemlig over at jeg ikk var det allerede

Jeg ved at hvis jeg siger til kæresten at vi hopper ud i det bliver han lykkelig

Anmeld

12. marts 2012

Anonym trådstarter

Vil lig komme med et opdate

Fik en snak med mine forældre i eftermiddags eller retter min mor og deres bekymring læg mere i at de pga deres alder som de siger ikk ville kunne aflaste os ved at ta begge børn på en gang. Og så fordi vores datter stadig sover dårligt men der alligevel nok går nogle mdr hun der er ældre har det nok lagt sig.

Så vi skal fra næste mens ( i den her uge) igang med projekt BABY/lillebrøster.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.