7,9,13!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

Camillos

Nessie skriver:

Hvor er det dejligt

Nu er de værste uger snart overstået, og den lille hænger godt ved endnu, helt fantastisk

Ja det gjorde den i hvertfald i fredags... jeg håber sådan det lykkes for mig denne gang.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

OkaY søde. aRMEN DER ER JO SLET IKKE LÆNGE TIL.. sPÆNDENDE. (ups caps)

nej der er ikke længe til .. hehe ... synes stadigvæk der er længe til uge 12! .. tiden går alt for langsomt... er kun 8+2 idag 

Anmeld

13. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

nej der er ikke længe til .. hehe ... synes stadigvæk der er længe til uge 12! .. tiden går alt for langsomt... er kun 8+2 idag 

Hehe, det synes jeg også der var..
Og tænk engang, igår skulle jeg have været til NF.. Lige pudselig var de 2 sidste uger bare gået STÆRKT (siden aborten)...

Npr man glæder sig så meget til noget og er så nervæs for det virker det bare som om tiden går langomt. Men når du når datoen vil du se tilbage og synes dn er gået stærkt.

Anmeld

13. marts 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Hehe, det synes jeg også der var..
Og tænk engang, igår skulle jeg have været til NF.. Lige pudselig var de 2 sidste uger bare gået STÆRKT (siden aborten)...

Npr man glæder sig så meget til noget og er så nervæs for det virker det bare som om tiden går langomt. Men når du når datoen vil du se tilbage og synes dn er gået stærkt.

Ja garantereret  der er jo 4 uger endnu manner! ... hehe ... godt jeg får en scanning 1 gang om ugen så jeg kan følge med lidt tættere 

Anmeld

13. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Ja garantereret  der er jo 4 uger endnu manner! ... hehe ... godt jeg får en scanning 1 gang om ugen så jeg kan følge med lidt tættere 

hehe, ja der er lææænge til.

Men tiden skal nok gå hurtigt.. og ja, du ser den jo hver uge.. hehe.

Anmeld

14. marts 2012

Nessie

Camillos skriver:

Ja det gjorde den i hvertfald i fredags... jeg håber sådan det lykkes for mig denne gang.. 

Det håber jeg virkelig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.