7,9,13!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2012

Muffin_girl

Camillos skriver:

BRUNT UDFLÅD / Frisk blødnings FRI I 24 TIMER! WOW WOW WOW WOW WOW !  

Se nu er jeg så småt ved at nyde at skulle på toilettet uden at frygte det væreste.. OG føler faktisk jeg kan tillade mig at være gravid 

SOLEN SKINNER, hvor er det bare en fantastisk dag idag!!! 

Nu vil jeg ud og stråle til hele verden 

Oveni købet fik jeg igen nældefeber igår aftes, selvom jeg er stoppet med hjertemagnylen!! Så det er nok ikke hjertemagnylen/ Børnemagnylen jeg er allergisk over for. Skal et smut til læge og få tilladelse til at må starte op igen, så jeg ved baby har de bedste vækst betingelser og så jeg ikke skal være så bange for at miste igen! 

Jubiiii 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Muffin_girl

Camillos skriver:

Se nu er jeg så småt ved at nyde at skulle på toilettet uden at frygte det væreste.. OG føler faktisk jeg kan tillade mig at være gravid 

Oveni købet fik jeg igen nældefeber igår aftes, selvom jeg er stoppet med hjertemagnylen!! Så det er nok ikke hjertemagnylen/ Børnemagnylen jeg er allergisk over for. Skal et smut til læge og få tilladelse til at må starte op igen, så jeg ved baby har de bedste vækst betingelser og så jeg ikke skal være så bange for at miste igen! 

Jubiiii 

Anmeld

13. marts 2012

M (:

Camillos skriver:

Tak .. har nydt det i fulde drag Må tage hjertemagnyler igen! .. håber ikke det er gået galt i mellemtiden .. men det tror jeg nu ikke Jamen er bare i super humør ... 

Ej, hvor er det bare skønt at du endelig får et par dages, og forhåbentlig langt mere, medvind! (:

Anmeld

13. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Sådan søde..
Ihh hvor er ejg glad for denne opdate.

hvordan er scanningen gået i dag? Hvis du har været afsted altså?
Alt er vel helt ok. <3

Anmeld

13. marts 2012

AnonymMor

årh altså hvor fantastisk  dejligt at høre !!! og held og lykke med det hele

Anmeld

13. marts 2012

Mamalou

Camillos skriver:

Skønt med et solskinsindlæg!

Alt det bedste til dig!

Anmeld

13. marts 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Sådan søde..
Ihh hvor er ejg glad for denne opdate.

hvordan er scanningen gået i dag? Hvis du har været afsted altså?
Alt er vel helt ok. <3

Jeg var til ekstra scanning sidste fredag, så mine scanninger er rykket til om fredagen  ... 4 dage til næste scanning jeg GLÆÆDER MIG 

Anmeld

13. marts 2012

Camillos

Mamalou skriver:

Skønt med et solskinsindlæg!

Alt det bedste til dig!

TAK 

Anmeld

13. marts 2012

Nessie

Hvor er det dejligt

Nu er de værste uger snart overstået, og den lille hænger godt ved endnu, helt fantastisk

Anmeld

13. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Jeg var til ekstra scanning sidste fredag, så mine scanninger er rykket til om fredagen  ... 4 dage til næste scanning jeg GLÆÆDER MIG 

OkaY søde. aRMEN DER ER JO SLET IKKE LÆNGE TIL.. sPÆNDENDE. (ups caps)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.