vaegttab under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. marts 2012

Gravid2012

jeg kan slet ikke spise ... faar det daarlig af mad... og kan se jeg har tabt et halvt kilo.. er det normalt ? og kan baby klare det ? jeg proever at faa mad ned, men det er mest kiks og frugt...

hjaelp!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

mariesmavse92

1234567890 skriver:

jeg kan slet ikke spise ... faar det daarlig af mad... og kan se jeg har tabt et halvt kilo.. er det normalt ? og kan baby klare det ? jeg proever at faa mad ned, men det er mest kiks og frugt...

hjaelp!!

Tja, hvor langt er du henne? I starten af graviditeten er det vist ret normalt, jeg havde det i hvert fald som du har det... men til sidst skulle du gerne tage lidt på!

Anmeld

12. marts 2012

Gravid2012

mariesmavse92 skriver:

Tja, hvor langt er du henne? I starten af graviditeten er det vist ret normalt, jeg havde det i hvert fald som du har det... men til sidst skulle du gerne tage lidt på!

jeg er 7 uger henne.... men der er vel ikke noget man kan goer ved det ? eller er der en pille saa man kan faa appetit igen...? er der nok ikke vil jeg gaette...

Anmeld

12. marts 2012

mariesmavse92

1234567890 skriver:

jeg er 7 uger henne.... men der er vel ikke noget man kan goer ved det ? eller er der en pille saa man kan faa appetit igen...? er der nok ikke vil jeg gaette...

Desværre er der mange gravide der lider af kvalme og madlede de første måneder! Det går forhåbentlig over. Hvis du har kvalme kan du måske prøve at købe et kvalme-armbånd på apoteket eller i matas. Og hvis du virkelig er nervøs for din vægt kan du prøve at presse noget fed mad ned måske.. lidt men fedt? Ellers er jeg næsten sikker på, din appetit nok skal komme igen, kroppen skal lige vænne sig til at være gravid og tillykke med det forresten

Anmeld

12. marts 2012

sofiell89

hjaelp!!

Jeg tabte mig også i starten af graviditeten, fordi jeg pludselig ikke spiste alt det usunde jeg ellers altid har spist.. Tag det ikke så tungt Du skal nok tage det på igen..  Og tillykke

Anmeld

12. marts 2012

mariesmavse92

Forresten, da jeg var omkring 7. uge levede jeg næsten også kun af appelsiner og andet frugt.. så det sker der nok ikke noget ved du også gør, og vegetarer kan jo også gennemføre en graviditet ved du

Anmeld

12. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

1234567890 skriver:

hjaelp!!

Den lille skal nok tage hvad den har behov for...

Mange gravide taber sig i starten, uden at der er grund til panik.

Jeg tabte mig også og idag er jeg i uge 34 med nr 2 har kun taget 5- kg på...

Anmeld

12. marts 2012

Gravid2012

mariesmavse92 skriver:

Desværre er der mange gravide der lider af kvalme og madlede de første måneder! Det går forhåbentlig over. Hvis du har kvalme kan du måske prøve at købe et kvalme-armbånd på apoteket eller i matas. Og hvis du virkelig er nervøs for din vægt kan du prøve at presse noget fed mad ned måske.. lidt men fedt? Ellers er jeg næsten sikker på, din appetit nok skal komme igen, kroppen skal lige vænne sig til at være gravid og tillykke med det forresten

okay .. mange tak for dine raad og tak

Anmeld

12. marts 2012

Gravid2012

Mor til Frederic skriver:

Den lille skal nok tage hvad den har behov for...

Mange gravide taber sig i starten, uden at der er grund til panik.

Jeg tabte mig også og idag er jeg i uge 34 med nr 2 har kun taget 5- kg på...

okay jeg syntes jeg har hoert noget om at man skal tag omkring 10-15 kg paa ... ? men er glad for der ikke er noget at bekymre sig om....tak for dit svar

Anmeld

12. marts 2012

Gravid2012

sofiell89 skriver:

Jeg tabte mig også i starten af graviditeten, fordi jeg pludselig ikke spiste alt det usunde jeg ellers altid har spist.. Tag det ikke så tungt Du skal nok tage det på igen..  Og tillykke

mange tak og for dit svar..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.