Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Gaia skriver: Nej din datter er ikke syg fordi du er. God bedring
Nej din datter er ikke syg fordi du er. God bedring
Tak for det og godt at kroppen er så smart at hun kan ha det godt og skønt selvom jeg lider og lider
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sujan skriver: Ja siger hellér ikke der er noget galt i det du gør..Forstår dig fuldt ud. Min svigerinde gjorde det samme. Klarede en eksamen 2 uger før fødslen og faktisk har hun lige været til jura eksamen og scoret 10 tal... og hun har altså en dreng på 8 uger.. sejt gået. Så man kan hvad man vil og vil være en stor lettelse for dig at få det overstået inden så du kan koncentrere dig fuldt ud og din lille pige. Har termin 25 marts. 3 dage før sig så jeg lige... Er spændende... må se hvornår vores skønne piger kommer til verden... vi kan sikkert dele en masse i fremtiden, dele erfaringer m.m. nu når pigerne bliver lige gamle... Synes stadig det kan være svært at fatte at man står med sin baby i armene i løbet af få uger. I har vist også været en del igennem for at få jeres ikke?? For os tog det 2,5 år før jeg stod med den positive test... så er helt urealistisk at det er nu
Ja siger hellér ikke der er noget galt i det du gør..Forstår dig fuldt ud. Min svigerinde gjorde det samme. Klarede en eksamen 2 uger før fødslen og faktisk har hun lige været til jura eksamen og scoret 10 tal... og hun har altså en dreng på 8 uger.. sejt gået. Så man kan hvad man vil og vil være en stor lettelse for dig at få det overstået inden så du kan koncentrere dig fuldt ud og din lille pige. Har termin 25 marts. 3 dage før sig så jeg lige... Er spændende... må se hvornår vores skønne piger kommer til verden... vi kan sikkert dele en masse i fremtiden, dele erfaringer m.m. nu når pigerne bliver lige gamle... Synes stadig det kan være svært at fatte at man står med sin baby i armene i løbet af få uger. I har vist også været en del igennem for at få jeres ikke?? For os tog det 2,5 år før jeg stod med den positive test... så er helt urealistisk at det er nu
jeg ku godt lige læse det, 2,5 år det er helt vildt - hvor fantastisk at det så er lykkedes og nu snart er virkeligt men I er ikke sammen mere så?
Jeg tog min sidste p-pille 31. marts 2011 så her gik det faktisk overraskende stærkt - vi blev vildt overraskede men meget lykkelige
og det er så hyggeligt med termin tæt på hinanden, så blir det spændende hvornår de kommer her gætter alle på at hun kommer før termin (netop fordi jeg er i fuld sving op til) - meeen jeg tror nu hun arter sig og kommer efter 24. marts - kæresten hepper på 1. april fordi han synes det er en "sej dato at ha fødselsdag" på
Giraffen skriver: jeg ku godt lige læse det, 2,5 år det er helt vildt - hvor fantastisk at det så er lykkedes og nu snart er virkeligt men I er ikke sammen mere så? Jeg tog min sidste p-pille 31. marts 2011 så her gik det faktisk overraskende stærkt - vi blev vildt overraskede men meget lykkelige og det er så hyggeligt med termin tæt på hinanden, så blir det spændende hvornår de kommer her gætter alle på at hun kommer før termin (netop fordi jeg er i fuld sving op til) - meeen jeg tror nu hun arter sig og kommer efter 24. marts - kæresten hepper på 1. april fordi han synes det er en "sej dato at ha fødselsdag" på
Giraffen skriver: Tak for det søde Jeg kan også godt se det er logisk at hun ikke bliver syg, men du ved hvordan sådan en gravid hjerne fungerer og når alt andet ryger ned til baby hvorfor så ikke baktusserne
Tak for det søde
Jeg kan også godt se det er logisk at hun ikke bliver syg, men du ved hvordan sådan en gravid hjerne fungerer og når alt andet ryger ned til baby hvorfor så ikke baktusserne
Havde det også selv når det var sådan jeg var ramt af et eller andet influenza, forkølelse osv....
Sujan skriver: Ja er fantastisk.. Nej er desværre ikke sammenMen må se hvad der sker. Han prøver hårdt på at vise mig at han gerne vil os. Men er hårdt når det handler om lang tids løgn og bedrag. Okay så der i din profil stod 3 forsøg og man ved jo aldrig helt hvad det betyder når man følger med i barnløshedsbehandling o.s.v.Hvor sjovt.. Min familie tror også hun kommer 1 april... Der har min far nemlig også fødselsdag. Jamen vi må se hvornår de kommer om de bliver marts eller april piger
Ja er fantastisk.. Nej er desværre ikke sammenMen må se hvad der sker. Han prøver hårdt på at vise mig at han gerne vil os. Men er hårdt når det handler om lang tids løgn og bedrag. Okay så der i din profil stod 3 forsøg og man ved jo aldrig helt hvad det betyder når man følger med i barnløshedsbehandling o.s.v.Hvor sjovt.. Min familie tror også hun kommer 1 april... Der har min far nemlig også fødselsdag. Jamen vi må se hvornår de kommer om de bliver marts eller april piger
Kan godt forstå det ikke er så lige til når der har været både løgn og svigt og slet ikke når I på den ene side lige om lidt har noget fantastisk til fælles som du på den anden side også skal passe godt på... slet ikke nemt....
Jeg kan godt se at tre forsøg kan misforstås men der har vi været ret så fantastisk heldige har flere tæt på der begyndte at prøve omtrent samme tid som os (bl.a. en bror) hvor der ikke er sket noget endnu, det er ritig hårdt og tærer meget på dem
ja det er lidt sjovt om det blir marts eller april - her har vi også fødselsdage udover det hele - jeg har 10 dage før termin og kæresten har 10 dage efter termin og så er der lige en hel håndfuld familie medlemmer med fødselsdage tæt på, bl.a. 26/3 og 1/4 så det blir lidt spændende at se
Mira0911 skriver: Havde det også selv når det var sådan jeg var ramt af et eller andet influenza, forkølelse osv....
altid godt med lidt paranoia
Giraffen skriver: Hej piger Jeg er i dag 37+5 og har siden lørdag aften haft sindssygt ondt i min hals. I dag har jeg det stadig skidt - er lidt sløv og kan mærke at sygdommen sidder i halsen og i hovedet og i bihulerne. Jeg har svært ved at koncentrere mig og er træt og kan ikke overskue noget Det føles 100% som sådan en rigtig halsbetændelses-influenza ting Spørgsmålet er om det påvirker lillepigen på nogen måde? er hun også syg når jeg er det? Jeg mærker hende fint og har ikke lagt mærke til noget anderledes i forbindelse med graviditeten.... Nogen der kender lidt til det?
Hej piger
Jeg er i dag 37+5 og har siden lørdag aften haft sindssygt ondt i min hals.
I dag har jeg det stadig skidt - er lidt sløv og kan mærke at sygdommen sidder i halsen og i hovedet og i bihulerne.
Jeg har svært ved at koncentrere mig og er træt og kan ikke overskue noget
Det føles 100% som sådan en rigtig halsbetændelses-influenza ting
Spørgsmålet er om det påvirker lillepigen på nogen måde? er hun også syg når jeg er det?
Jeg mærker hende fint og har ikke lagt mærke til noget anderledes i forbindelse med graviditeten....
Nogen der kender lidt til det?
Jeg tror ikke baby er syg når du er, men se a få en tid hos lægen så han kan gennemtjekke dig. Det er jo ærgeligt hvis det er noget der kan gøres noget ved, lige op til eksamen og alle dine gøremål.
LR85 skriver: Jeg tror ikke baby er syg når du er, men se a få en tid hos lægen så han kan gennemtjekke dig. Det er jo ærgeligt hvis det er noget der kan gøres noget ved, lige op til eksamen og alle dine gøremål.
jeg synes det er blevet en lille smule bedre i løbet af dagen så gir det lige til imorgen og ser om det er gået i sig selv igen
men det er rigtig nok at de jo siger "hellere en gang for meget end en for lidt" - men kender du det med at man altid ringer til lægen når man er syg og altid når at blive rask inden man kommer derind
Giraffen skriver: jeg synes det er blevet en lille smule bedre i løbet af dagen så gir det lige til imorgen og ser om det er gået i sig selv igen men det er rigtig nok at de jo siger "hellere en gang for meget end en for lidt" - men kender du det med at man altid ringer til lægen når man er syg og altid når at blive rask inden man kommer derind
Haha, ja det er rigtigt. Men hvis du skulle have en betændelsestilstand, så går det ikke bare væk
Se i morgen, men hvis du stadig har ondt, så til lægen med dig.
LR85 skriver: Haha, ja det er rigtigt. Men hvis du skulle have en betændelsestilstand, så går det ikke bare væk Se i morgen, men hvis du stadig har ondt, så til lægen med dig.
Promise
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128