Giraffen skriver:
nej det har jeg ikke fået tilbudt men har godt kunne læse mig frem til at de anbefaler det - så det er egentlig skørt jeg ikke har fået det tilbudt 
tjaaah måske er det meget, men er vant til et stramt program og nu gik jeg på barsel fra studiejobbet den 29. februar (80 timer om måneden) så jeg har jo egentlig fået ret meget tid til lige at få det sidste klaret 
Og det er meget af eget valg for ved at presse eksamen ind inden termin så har jeg pludselig 6 måneder efter barslen til at færdiggøre et halvt semester så det er dejligt - jeg har altså prøvet at presse så meget ind inden hun kommer så jeg har ekstra meget dejlig tid med hende når hun kommer 
Hvornår har du termin
?
Ja siger hellér ikke der er noget galt i det du gør..
Forstår dig fuldt ud. Min svigerinde gjorde det samme. Klarede en eksamen 2 uger før fødslen og faktisk har hun lige været til jura eksamen og scoret 10 tal... og hun har altså en dreng på 8 uger.. sejt gået.
Så man kan hvad man vil og vil være en stor lettelse for dig at få det overstået inden så du kan koncentrere dig fuldt ud og din lille pige.
Har termin 25 marts. 3 dage før sig så jeg lige... Er spændende... må se hvornår vores skønne piger kommer til verden... vi kan sikkert dele en masse i fremtiden, dele erfaringer m.m. nu når pigerne bliver lige gamle...
Synes stadig det kan være svært at fatte at man står med sin baby i armene i løbet af få uger.
I har vist også været en del igennem for at få jeres ikke?? For os tog det 2,5 år før jeg stod med den positive test... så er helt urealistisk at det er nu

Anmeld